اجرای ۴ هزار مترمربع کف‌سازی و سنگ‌فرش در خیابان سجادیه
اجرای ۴ هزار مترمربع کف‌سازی و سنگ‌فرش در خیابان سجادیه
شهردار منطقه ۳ تبریز از تداوم عملیات کف سازی و سنگ فرش هشت متری سجادیه در خیابان آزادی به متراژ چهار هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی انجام گرفته و بازدیدهای مکرر از معابر شهری، معاونت فنی عمرانی منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندان عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی ۸ متری سجادیه در خیابان آزادی را با کف سازی و سنگ فرش کردن این خیابان آغاز کرده است.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: این پروژه با هدف احیای محلات  سطح حوزه و مناسب سازی محل برای شهروندان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی گفت: در این راستا پیاده روهای ضلع شرقی  و غربی این خیابان به متراژ ۱۵۰۰ متر کف سازی شده است و در ادامه سنگ فرش قسمت ماشین رو نیز به متراژ ۲۵۰۰ متر مربع در حال انجام است.

پورخردمند افزود: هم اکنون قسمت ماشین رو به طول ۵۰۰ متر و عرض پنج متر در حال بتن ریزی و کف سازی است.

شهردار منطقه ۳ همچنین از جدول گذاری این خیابان جهت هدایت اصولی آبهای سطحی خبر داد و افزود: در ضلع شرقی این خیابان ۵۰۰ متر جدول گذاری اجرا شده است.

اکبر پورخردمند افزود: در روزهای گذشته بعد از اجرای ۳۰۰ متر جدول‌گذاری برای آبرو ضلع‌ شرقی و ۲۷۰ متر ضلع‌غربی، مسیرهای پیاده‌رونیز به طول ۲۷۰ متر کفسازی شده است.

انتهای پیام /