از لنگه کفش انتخاباتی تا پیامک‌های کارمندی
از لنگه کفش انتخاباتی تا پیامک‌های کارمندی
ظاهرا یکی از کاندیداها از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر که از هیچ کاری برای رسیدن به مجلس دست بردار نیست در اقدامی عجیب با توزیع سه هزار کفش ورزشی یک لنگه در میان ورزشکاران جوان، اهدای لنگه دوم را منوط به بعد از انتخابات و با ارائه مدرک رای به این کاندید کرده است!

به گزارش شمس، اگرچه ساعت هشت صبح امروز مهلت قانونی تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس به پایان رسید و اگرچه در طول این مدت گفتمان خوبی در میان رقبای انتخاباتی و حامیانشان ایجاد شد و فضای خوبی برای معرفی این کاندیداها باز شد، اما در کنار برخی بداخلاقی های انتخاباتی حواشی تبلیغاتی برخی کاندیداها نیز پر رنگ‌تر از متنشان بود!

ظاهرا یکی از کاندیداها از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر که از هیچ کاری برای رسیدن به مجلس دست بردار نبوده در اقدامی عجیب با توزیع سه هزار کفش ورزشی یک لنگه در میان ورزشکاران جوان، اهدای لنگه دوم را منوط به بعد از انتخابات و با ارائه مدرک رای به این کاندید کرده است!

توزیع روزانه چندهزار پرس غذا هم از دیگر اقدامات عجیبی است که به تازگی از شهرستان‌ها به تبریز تسری پیدا کرده است.

اقدام عجیب و اسف بار دیگر از سوی یک کاندیدا، ارسال پیامک انبوه به کارمندان شهرداری تبریز با شماره پرسنلی آنها و ترغیب آنها برای رای دادن به کاندیدای مذکور است! این در حالیکه است که دسترسی به کد پرسنلی کارمندان معلوم نیست از چه طریقی صورت گرفته و شهرداری تبریز هم بلافاصله بعد از این تخلف با ارسال پیامکی به کارمندان، حمایت از هر کاندیدایی در انتخابات مجلس را به شدت تکذیب کرد.

وعده برای استخدام و تبدیل وضعیت در ادارات مختلف هم از دیگر اقداماتی است که یک کاندیدا دست به آن زده و ظاهرا ابایی هم از چنین تخلفاتی ندارد.

حال پرسش اینجاست که مگر صندلی بهارستان چه منفعتی برای یک کاندیدا دارد که خود و حامیانش دست به این خاصه خرجی‌ها و تخلفات می‌زنند و برای رسیدن به آن از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند؟ آیا هدف فقط صندلی مجلس است و یا اینکه مجلس بهانه‌ای برای دخالت در بخش‌های مختلف استان و دخالت در انتصابات مختلف است که این کاندیدا برای آن دست به چنین کارهایی می‌زند؟

این تخلفات آشکار و ترغیب و حتی به نوعی خرید غیرمستقیم رای برای همگان آشکار شده است؛ اما ظاهرا برخی‌ها نگرانی آنچنانی بابت برخورد با این موضوع ندارند و اسب تخلفات در انتخابات را حسابی می‌تازانند.