لیست حمایتی جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو اعلام شد
لیست حمایتی جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو اعلام شد
گروهی از فرزندان آذربایجان و این حوزه انتخابیه از جای جای سه شهرستان تبریز آذرشهر و اسکو پس از تلاش های فراوان و مباحث بسیار نفرات زیر را بعنوان لیست حمایتی جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو ارائه دادند.

به گزارش شمس، جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو در طی یک بیانه لیست حمایتی خود به عنوان چهار نامزد اصلح از بین ۸ نفر انتخاب کرده را ارائه دادند.

متن بیانیه جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لیست حمایتی جمعی از جوانان انقلابی محلات و مناطق سراسر حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو

پس از حمد و ثنای حق تعالی و دعا برای سلامتی حضرت صاحب الزمان(عج) باید توجه نمود که انتخابات اسفند ۱۴۰۲ به عنوان نقطه عطفی در سپهر سیاسی اجتماعی استان مان نشانگر تحولی عظیم بود که در آن جوانان گام دومی مورد اعتماد مردم واقع شدند و چهره های جدید و تازه نفس محیای وکالت ملت.

اقبال مردم حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به یک جوان مومن انقلابی و انتخاب آن به عنوان رای اول در شرایطی که عرصه انتخابات مملو از چهره های شاخص و شناخته شده بود نشانگر ظرفیت و مطالبه مردم آذربایجان و تبریز، آذرشهر و اسکو برای تحول بود و مردم با راهی کردن پنج چهره جدید به دور دوم انتخابات در مقابل نمایندگان تکراری، تمایل خود به تغییر را نشان دادند.

حال که متاسفانه شوراهای ائتلاف و وحدت نیروی های انقلاب، به واسطه عدم شفافیت و معامله گری و دوری از مطالبات مردم، جایگاه و مرجعیت خود را در میان نیروهای انقلاب و مردم عزیز از دست داده اند، پس از تلاش های فراوان و مباحث بسیار، گروهی از فرزندان آذربایجان و این حوزه انتخابیه از جای جای سه شهرستان تبریز آذرشهر و اسکو، آقایان جعفری آذر، عبادی، صدیقی و نوین را به عنوان چهار نامزد اصلح از بین ۸ نفر انتخاب کرده و به پیشگاه شما ارائه میدهند.

در تهیه این لیست ابعاد مختلفی مورد بحث قرار گرفته است که از جمله آنها به چند مورد اشاره می‌شود:

اولا: برخی از نامزدها با نگاه ایجابی و با دلایل متقن و برخی دیگر با نگاه نسبی و بر اساس مقایسه و بعضا رویکرد سلبی و اینکه به چه کسانی نباید رای داده شود انتخاب شده اند چرا که بر اساس تکلیف شرعی مبنی بر عدم بی اعتنایی به کرسی های مجلس، نمیتوان نسبت به راهیابی برخی افراد به مجلس بی تفاوت بود.

ثانیا: ارائه لیست ذیل با نگرشی منشعب از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اتخاذ گردیده و سعی شده هم به افرادی که در طول دوران خدمت خود تجارب بالایی داشته اند و اشراف خوبی به قوانین و کم و کاستی های مجلس دارند توجه شود و هم افرادی که به صورت ویژه و تخصصی در موضوع یا موضوعاتی اعم از حقوق و اقتصاد اسلامی مجربند به وزن لیست بیفزایند و علت عدم انتخاب بعضی کاندیداها علی رغم حضور چندین دوره در مجلس، برخی عملکردهای غیرقابل دفاع که انتقاد آحاد مردم را در بر داشته اند بوده است و این مهم هم در دور اول و هم در نظرسنجی های دور دوم مورد تاکید مردم است.

ثالثا: اعتقاد به شفافیت و پاسخگویی در برابر مردم، شجاعت در گفتار، اشراف به مسائل مردم، آشنایی به قوانین و ساز و کارهای نظارتی مجلس و اعتقاد به عدم دخالت در انتصابات، جزو ملاک های ایجابی بوده که مع الاسف برخی از آنها در فعل بعضی از کاندیداها مشاهده نگردید.

ان شالله در روز جمعه با عنایات حضرت ولی عصر (عج) آنچه که صلاح و خیر مردم عزیز ایران و آذربایجان است با رای تک تک شما مردم ولایتمدار نمایان گردد.