کاشت درخت و فضای سبز در پارک محله‌ای داخل اراضی ارتش
کاشت درخت و فضای سبز در پارک محله‌ای داخل اراضی ارتش
شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به‌ ضرورت توسعه فضاهای سبز شهری، از احداث یک پارک محله‌ای جدید در ضلع جنوبی خیابان آزادی و داخل اراضی ارتش خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: بعد از اتمام عملیات خاکبرداری، تسطح و رنده‌کشی، عملیات کاشت درخت، نهال و فضای سبز در این پارک محله‌ای شروع شده است.

پورخردمند با اشاره به اینکه در سال‌ جاری بخش قابل‌توجهی از همت و تلاش این منطقه، صرف توسعه فضای سبز شده، افزود: در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، سعی می‌کنیم فضاهای انسان‌محور را در سطح منطقه تقویت کنیم؛  از این رو پارک‌های محله‌ای فرصت ارزشمند شهرداری منطقه ۳ برای ارتقای برنامه‌های نشاط‌بخش است.

شهردار منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: در همین راستا، یک پارک محله‌ای جدید به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع در ضلع جنوبی خیابان آزادی و در داخل اراضی ارتش طراحی و در حال احداث است.

وی ادامه داد: در کنار ساخت و سازها داخل اراضی ارتش که باعث ایجاد ارزش افزوده در این منطقه می‌شود، یک پارک محله‌ای به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع هم جهت استفاده اهالی در داخل این سایت در حال احداث است.

پورخردمند با تاکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در توسعه فضای سبز، بیان کرد: این همراهی زمینه‌ساز زیبایی و طراوت منطقه می‌شود.

شهردار منطقه ۳ در پایان افزود: روز گذشته ۱۰۰ اصله درخت و نهال در این پارک کاشت شد که امیدواریم طی روزهای آینده این فضا را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

انتهای پیام /