حضور پرشور مردم آذربایجان‌شرقی در فجر چهل‌وسوم
حضور پرشور مردم آذربایجان‌شرقی در فجر چهل‌وسوم
مردم همیشه در صحنه دیار ستارخان و باقرخان، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با خودروها و موتورسیکلت‌های خود نمایش اقتدار یک ملت را به اوج رساندند.

به گزارش شمس، روز گذشته بار دیگر، اقتدار و عشق به وطن مردم آذربایجان‌شرقی هم‌چون سایر استان‌های کشور با حضور در خیابان‌ها به جوشش افتاد ‌و ارادت مردم قهرمان پرور این خطه به وطنشان را در معرض نمایش دیدگان جهانیان قرار داد.

امسال کرونا هم نتوانست مانع نشان دادن عرق ملی این ملت شود و صدای تپش‌های عشق به وطن از پشت خودروها، موتورسیکلت‌ها و حتی دوچرخه‌ها شنیده می‌شد.

صدایی که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان را بار دیگر مات و مبهوت خود کرده است. مرد و زن، پیر و جوان، دختر و پسر، دانش آموز، دانشجو، بازاریان، دولتمردان، خانواده‌های شهدا و … همه آمدند تا همانند شهدای گلکون کفن انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب، تجدید بیعت کنند.

از کودکان خردسال گرفته تا کهنسالان غیور وطن، همه آمده‌اند. از خودروهای گران قیمت گرفته تا مدل پایین ترین خودروها، همه پشت سر یکدیگر مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بوده و در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرها تردد می‌کردند.

پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی، عکس‌هایی از امامین انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر روی خودروها و موتورسیکلت‌ها نصب شده و به اهتزاز درآمده بود.

خیابان‌های مسیر تردد راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مملو از رنگ بود. رنگ‌هایی از جنس افتخار، حماسه، قهرمانی و غیرت ملی که بازگو کننده ایستادگی پای وطن است.

نه تنها مردم تبریز بلکه مردم سراسر استان از مراغه گرفته تا مرند و بستان آباد نیز با اقتدار در این روز به خیابان‌ها آمده و رژه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام /