سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور-پیکان
سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور-پیکان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با دستور شهردار تبریز، سرویس دهی رایگان به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای تماشاگران بازی بین تیم های تراکتور و پیکان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

به گزارش شمس، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور-پیکان از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، با دستور هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات رایگان ایاب و ذهاب ارائه خواهد نمود.

وی افزود: مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) می باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۳ روز یکشنبه سه اردیبهشت ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوسهای شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده نمایند.

شایان ذکر است مسابقه بین تیم های تراکتور و پیکان راس ساعت ۱۵.۳۰ روز یکشنبه سه اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد و بلیت فروشی نیز فقط بصورت اینترنتی از طریق درگاه سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سایت رسمی باشگاه تراکتور انجام می گیرد.

انتهای پیام /