جبارزاده یک سر و گردن بالاتر از پورمحمدی/ خدابخش از آخر اول شد!
جبارزاده یک سر و گردن بالاتر از پورمحمدی/ خدابخش از آخر اول شد!
مردم ذاتا از عملکرد استانداران دولت یازدهم و دوازدهم در آذربایجان‌شرقی به تأسی از عملکرد روحانی ناراضی‌اند اما با این حال در میان سه استاندار اخیر آذربایجان‌شرقی «اسماعیل جبارزاده» را بهتر می‌دانند.

سیاسی شمس: نارضایتی از عملکرد دولت روحانی به اوج خود رسیده است و آخرین نظرسنجی شمس نشان داد در میان ۴ رئیس‌جمهور ایران در ۳۲ سال اخیر، حجت‌الاسلام روحانی کمترین میزان محبوبیت را دارد و صرفاً ۳ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی او را رئیس‌جمهور ایده‌آل کشور می‌دانستند.

با این مقدمه طبیعتاً استانداران روحانی نیز در قیاس با استانداران دولت قبل از محبوبیت کمتری برخوردارند اما با این حال مردم آذربایجان‌شرقی درخصوص عملکرد سه استاندار دولت‌های یازدهم و دوازدهم نظرات متفاوتی دارند.

نظرسنجی اخیر شمس از مردم در دو بستر اینستاگرام و تلگرام که با مشارکت حدود ۲۷ هزار نفر همراه بود نشان می‌دهد میزان رضایت‌مندی از عملکرد اسماعیل جبارزاده به‌مراتب بیشتر از محمدرضا پورمحمدی و مجید خدابخش است و اولین استاندار دولت روحانی در آذربایجان‌شرقی با اختلاف زیاد از دو گزینه‌ی بعدی یک سر و گردن سرتر است.

در نظرسنجی شمس جبارزاده ۵۳ درصد کل آراء را به‌خود اختصاص داده است، محمدرضا پورمحمدی با ۲۸ درصد رأی در جایگاه دوم است و مجید خدابخش با کسب ۱۹ درصد رأی در قعر ایستاده است.

انتهای پیام/