ظلم دولت روحانی به حوزه ورزش هرگز از یادمان نمی رود
ظلم دولت روحانی به حوزه ورزش هرگز از یادمان نمی رود
قهرمان کشتی آزاد کشورمان و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ظلمی که در دوره دولت قبلی (روحانی) به حوزه ورزش شد از یادمان نخواهد رفت.

به گزارش شمس، پرویز هادی در دوازدهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد نیروهای تخصصی سازمان ورزش به ویژه نجات‌غریق‌ها به سایر سازمان‌ها منتقل شدند که بهتر است این نیروها به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان ادامه دهند.

وی افزود: تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در ششمین دوره‌ شورا اقدامی تحسین‌برانگیز بود تا ما بتوانیم در این حوزه خدماتی برای شهروندان ترتیب دهیم.

هادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ادغام سازمان ورزش شهرداری یکی از موضوعات مهم بوده و به دغدغه‌ای تبدیل شده است که باید در این راستا اقداماتی عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری هم ابراز کرد: ظلمی که در دوره دولت قبلی به حوزه ورزش شد از یادمان نخواهد رفت.

هادی در بخش دیگری هم در خصوص جابه‌جایی نیروهای انسانی سازمان ورزش گفت: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد نیروهای تخصصی سازمان ورزش به سایر سازمان‌ها منتقل شدند، بهتر است این نیروها به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان در رشته نجات‌غریق ادامه دهند، موضوع جابه‌جایی نیروها در سریع‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اخذ ورودی در پارکینگ ائل‌گلی از جمله موضوعاتی است که در بین ورزشکاران به یک دغدغه تبدیل شده است، همان‌طور که می‌دانید شهروندان از تمام نقاط شهر به منظور ورزش به این محل می‌آیند  که در این راستا باید اقداماتی در نظر گرفته شود تا آنها در رفاه کامل به فعالیت خود ادامه دهند.

هادی ادامه داد: پیشنهادم این است که از ساعت پنج تا هشت صبح برای ورودی پارکینگ ائل‌گلی هزینه‌ای دریافت نشود تا شهروندانی که برای ورزش می‌آیند دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/