کمبود آب شرب در شهر جدید سهند/ لزوم مصرف بهینه شهروندان برای جلوگیری از قطعی
کمبود آب شرب در شهر جدید سهند/ لزوم مصرف بهینه شهروندان برای جلوگیری از قطعی
میرهادی رضوی‌نژاد گفت: همشهریان از اسراف آب خودداری کرده و مصرف آن را به حداقل برسانند تا بتوانیم از پیک مصرف آب بدون قطعی در شبکه آبرسانی عبور کنیم.

«میرهادی رضوی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به خبر قطعی و افت فشار آب و گل آلود بودن آن در برخی از مناطق شهر جدید سهند اظهار کرد: مصرف بیش از اندازه و پایین بودن سطح آب در مخزن ذخیره علت اصلی تغییر رنگ آب در برخی از مناطق شهر جدید سهند بوده است.

وی افزود: افت فشار آب روز گذشته نیز به دلیل مصرف بالای شهروندان و نرسیدن آب به طبقات بالایی مجتمع‌ها بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جدید سهند با بیان اینکه در حال حاضر در پیک مصرف هستیم و موازنه تولید و مصرف منفی است، گفت: مصرف آب در حال حاضر نسبت به ماه‌های قبل حدود ۳۰ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه تنها راهکار ما مصرف صحیح و بهینه آب و خودداری از مصارف غیر ضرور توسط شهروندان می‌باشد، گفت: در برخی از مجتمع‌ها در بحران کنونی آب که تنها مربوط به سهند نیست، شاهد شستن فرش و خودرو و موارد غیر ضروری دیگری هستیم.

رضوی‌نژاد عنوان کرد: در مجتمع‌هایی که موارد هدر رفت آب (شستن فرش، خودرو و …) گزارش شود، مرحله اول انشعاب آب قطع شده و در صورت تکرار، مشترک بد مصرف و خاطی به دادگاه معرفی خواهد شد. لذا از هیات مدیره محترم مجتمع‌ها استدعا دارد با مشاهده چنین مواردی، برای شهروندی که رعایت حال همسایگان را نمی‌کند، تذکر لازم داده شود.

وی با قدردانی از همکاری‌های مردم در سنوات گذشته برای گذر از تابستان، اظهار کرد: برای عبور از این شرایط سخت نیازمند همکاری و همدلی تمام هم همشهریان عزیز هستیم و مطمئنا مجموعه آب و فاضلاب هر چه تلاش کند تا همیاری و همکاری مردم نباشد ارایه خدمات مطلوب به همشهریان امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جدید سهند در پایان در خصوص تخصیص آب از زرینه رود به شهر جدید سهند نیز عنوان کرد: با توجه به دستور استاندار محترم، اقدامات اجرایی در دست اقدام است که با اتمام آن ان‌شاءالله مشکل آب شرب این شهر در سال‌های آینده مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام /