آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در سهند
آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در سهند
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در سهند در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شمس، مختار محمدی صبح پنج شنبه در حاشیه سفر خود به شهر جدید سهند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بخشی از تعهد دولت در راستای طرح نهضت ملی مسکن بر عهده مجموعه شرکت‌های عمران شهرهای جدید بوده و در شهر جدید سهند نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به شهر جدید سهند، ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پیگیری مصوبات وزیر راه و شهرسازی در سفر خردادماه سال ۱۴۰۲ به سهند را از جمله اهداف این سفر برشمرد.

واحدهای آماده نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار می‌شود

وی با اشاره به روند احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به صورت بلوکی، گفت: بناست واحدهای آماده نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به تدریج به متقاضیان تحویل داده شود تا با تداوم روند، شاهد تکمیل و تحویل تمامی واحدها به متقاضیان باشیم.

محمدی در ادامه به بازدید خود از پروژه‌های شهر جدید سهند نیز اشاره کرد و گفت: برای این‌که زندگی به معنای واقعی در شهرهای جدید جریان داشته و امکانات لازم برای سکونت مردم فراهم باشد، خدمات روبنایی نیز در کنار مساکن نهضت ملی در حال احداث بوده که از پروژه‌های روبنایی شهر جدید سهند نیز بازدیدهایی داشتیم.

احداث نخستین مدرسه کودکان استثنایی در شهر جدید سهند

وی با بیان این‌که نخستین مدرسه کودکان استثنایی شهر جدید سهند که به صورت هوشمند و با زیربنای بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع و هزینه‌کرد ۳۵۰ میلیارد ریالی ساخته شده، از جمله پروژه‌های بی نظیر در سطح شمالغرب استان است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه مشارکتی تجاری باران با ۳۱ واحد تجاری و همچنین پروژه قطعات باغ ویلایی ۲۹ هکتاری محله گلشهر فاز ۴ شهر جدید سهند، از برنامه‌ریزی شرکت برای تخصیص گروهی زمین در سهند در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و گفت: موضوع قطعات مسکونی ایثارگران نیز در مجمع در حال اخذ مصوبات موردنیاز بوده و به زودی مصوبات مربوطه صادر می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به این‌که در این سفر همچنین پیگیر مصوبات و دستورات وزیر راه و شهرسازی در سفر خردادماه سال ۱۴۰۲ به سهند در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی بودیم، ادامه داد: اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی سهند در راستای اجرای دستور وزیر به سرانجام رسیده و ۴ باب مدرسه دیگر نیز در سهند در حال ساخت است.

وی، موضوع احداث بیمارستان را از دیگر مطالبات مردم سهند عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه با سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و عمومی برای احداث یک بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در سهند منعقد شده و عملیات اجرایی آن نیز در اوایل سال‌جاری کلید می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد که باقی مطالبات مردم عزیز سهند نیز در دستور کار قرار دارد تا در قالب پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف به نتیجه رسیده و مردم از نتایج و برکات آن بهره‌مند شوند.