هدف ما از احیای سازمان ورزش تیم‌داری نیست/ بازگشت سازمان ورزش با ۲۰ میلیارد تومان
هدف ما از احیای سازمان ورزش تیم‌داری نیست/ بازگشت سازمان ورزش با ۲۰ میلیارد تومان
عضو شورای شهر تبریز گفت: ما بدنبال تیم‌داری نیستیم؛ هدف ما توسعه ورزش همگانی و افزایش سرانه ورزشی شهر است.

«یاسین بجانی» در گفتگو با خبرنگار ورزشی شمس با اشاره به عدم تایید مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر احیای سازمان ورزش و باشگاه شهرداری تبریز توسط فرمانداری اظهار داشت: مدارکی داریم که نشان می‌دهد کلانشهرهایی همچون تهران بصورت مستقل سازمان ورزش دارند، در هیأت حل اختلاف استان مستنداً از مصوبه خود دفاع میکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هدف شورا از احیای سازمان ورزش چیست، خاطرنشان کرد: هدف ما تیم‌داری نیست، هدف اول و اصلی ما ورود تخصصی به بحث ورزش و توسعه ورزش همگانی با کشاندن ورزش به محلات است.

عضو شورای شهر تبریز از تأسیس کمیته های ورزشی خبر داد و یادآور شد: هر کمیته در زمینه خود در محلات با هدف تربیت جوانان و استعدادیابی فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرانه سالن‌های ورزشی تبریز نسبت به سایر شهرها کم است، افزود: هدف بعدی ما توسعه و افزایش سرانه ورزشی شهر است.

بجانی تأکید کرد: حتی در صورت عدم تایید هیأت حل اختلاف استان، برنامه های خود را طبق برنامه ریزی پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این مصوبه و احیای سازمان تا ۲۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است، تصریح کرد: ما اکنون تعداد زیادی اماکن و تجهیزات ورزشی داریم که در رکود و در این ۴ سال اخیر نیز کاملاً رو به نابودی هستند و اگر سازمان ورزش پابرجا بود از همین امکانات موجود درآمدزایی می‌کرد.

وی در پایان بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود حداقل ۱۰ میلیارد تومان آورده خود سازمان باشد و باقی بودجه نیز توسط شهرداری تأمین خواهد شد، چرا که وظیفه شهرداری حمایت جدی از توسعه ورزش است.

انتهای پیام /