ورودی استادیوم یادگار امام(ره) در شان هواداران تراکتور نیست
ورودی استادیوم یادگار امام(ره) در شان هواداران تراکتور نیست
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام(ره) در شان تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

به گزارش شمس، یاسین بجانی در صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر طی تذکری به شهردار تبریز اظهار کرد: از شهردار تبریز در خصوص بحث ساماندهی نیروهای انسانی تقدیر و تشکر می کنم که گام های بزرگی در این راستا بر می دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) ابراز کرد: در بازی ها به منظور تماشا به استادیوم یادگار امام رفته ایم و وضعیت آنجا را از نزدیک مشاهده کردیم، متاسفانه ورودی و دسترسی این مجموعه در شان تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست اگر امکان باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

بجانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم از این روز لازم است به فکر زیرساخت های این مجموعه توسط شهرداری باشیم و به آنها رسیدگی کنیم تا رضایت مندی شهروندان را بتوانیم جلب کنیم و شرمنده هواداران عزیز نشویم.

انتهای پیام /