نفرات برگزیده بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامعه حکم‌آباد معرفی شدند
نفرات برگزیده بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامعه حکم‌آباد معرفی شدند
آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامع حکم‌آباد پس از یک هفته رقابت بین قاریان و حافظان کلام‌الله با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و با حضور نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز برگزار و از نفرات برتر این دوره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شمس، آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامع حکم‌آباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی و علیرضا منادی از نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و روح‌الله دهقان‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز و سید محمد حسین بلاغی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و از نفرات برتر این دوره تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، نفرات برتر بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم به شرح زیر معرفی شدند.

در رشته قرائت؛ مقطع بالای ۱۶ سال، وحید حسن‌زاده، محمدرضا فقیهی نیا، سجاد امینی  به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت؛ مقطع زیر ۱۶ سال امیرحسین تاروردی پور، محمد باقری و میثم اسد پور حائز رتبه‌های برتر شدند.

در  رشته حفظ مقطع کل قرآن کریم، ابوالفضل میرابی به عنوان نفر اول، سینا کاظمیان نفر دوم و حجت الاسلام کریم جعفرنژاد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در رشته حفظ؛ مقطع ٢۰ جزء، علی روحانی نژاد نفر اول، بهزاد طالب نفر دوم و امیرحسین نریمانی به عنوان نفر سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در رشته حفظ؛ مقطع ۱۰ جزء، سید حسین مقدم سادات نفر اول، سجاد دنیایی نفر دوم و امیر مهدی ظهوری به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در رشته مفاهیم؛ مقطع بالای۱۶سال نیز سالار اکبرزاده و سجاد پناهی به صورت مشترک عنوان نخست این مسابقات دست یافتند و میلاد رنجبریه و حسن عابدی نفرات دوم و سوم این دوره از مسابقات شدند.

در نهایت در  رشته مفاهیم؛ مقطع زیر ۱۶سال محمد محمدی پور به عنوان نفر اول، سید محمدامین سیدی نفر دوم و  امیر مهدی ذوقی –  محمد حسن رسولی به صورت مشترک به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام /