مردم ایران در طول ۴۵ سال، مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستاده‌اند
مردم ایران در طول ۴۵ سال، مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستاده‌اند
فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که اقشار مختلف مردم در جبهه‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند، گفت: در طول سال‌های دفاع مقدس رزمندگان ارتش، سپاه، انتظامی، سنگرسازان بی‌سنگر تلاش بی‌وقفه‌ای انجام دادند.

به گزارش شمس، سردار علی‌اصغر عباسقلی‌زاده صبح امروز در آئین بزرگداشت ۱۹۰ شهید تیپ عاشورا در آزادسازی خرمشهر که در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهارداشت: این مردم عزیز در طول ۴۵ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای صیانت از اسلام، انقلاب و همچنین مقابله با تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستاده‌اند و باعث عزت، افتخار و اقتدار این نظام اسلامی شده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که اقشار  مختلف مردم در جبهه‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند، ادامه داد: در طول سال‌های دفاع مقدس رزمندگان ارتش، سپاه، انتظامی، سنگرسازان بی‌سنگر تلاش بی‌وقفه‌ای انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: توانستیم این جنگ بی‌نظیر را که در مقابل تمامیت ابرقدرت‌های شرق و غرب که متحد شده بودند تا این نظام اسلامی را ساقط کنند، پیروز شویم.

سردار عباسقلی‌زاده گفت: پشتیبانی، غیرت و شجاعت دلاورمردان نیروهای مسلح و اقشار بسیج و در راس تمامی آن‌ها فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی(ره) که فرمانده مستقیم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند، باعث شد تا این حماسه‌ها در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/