رای ما دهان رسانه‌های معاند را می‌بندد/ مردم و رسانه‌ها بعد از انتخابات هم مطالبه‌گر باشند
رای ما دهان رسانه‌های معاند را می‌بندد/ مردم و رسانه‌ها بعد از انتخابات هم مطالبه‌گر باشند
سردار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان بر اهمیت نقش رسانه‌ها در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش شمس، سردار عباسقلیزاده در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، بر اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاکید کرده و اظهار کرد: رسانه‌ها باید صدای رسای مردم باشند و بعنوان حلقه‌ میانی بین مردم و مسئولین، مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانند و در این مسیر کنار مردم باشند. 

وی تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و زمینه حضور حداکثری مردم بسیار مهم است و نباید لحظه‌ای از آن غافل شد چرا که هجمه تبلیغاتی مخالفین و دشمنان نظام از طریق رسانه‌های معاند، انتخابات را نشانه گرفته و سعی بر پایین آوردن مشارکت دارند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: علارغم فشار و وجود مشکلات اقتصادی که در طول ۴۵ سال وجود داشته هنوز هم انقلاب و مردم ما برنده است. مردم با بصیرت کشورمان در طی این سال بارها ثابت کرده اند که بدون توجه به این مشکلات و جوسازی رسانه‌های معاند همچنان پای صندوق های رای حاضر می‌شوند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، اتحاد ملی است افزود: همه‌ی ما باید یکصدا پشت نظام باشیم تا هم مشکلات خود را حل کنیم چراکه استقامت و اراده ملت ایران موجب ترس و عقب نشینی دشمن می‌شود و اهداف شوم آنان خنثی می‌شود.

سردار عباسقلیزاده ادامه داد: عملکرد مسئولین یک طرف بحث و عکس‌العمل مردمی طرف دیگر بحث است؛ پای صندوق رای رفتن به معنای رای به نظام جمهوری اسلامی ایران است. همانطور که دشمن با تمام قوا پای کار آمده تا اهداف شوم خود را در ذهن مردم و سپس جامعه پیاده کند، ما نیز باید یکصدا و متحد مسیری را که با انقلاب کردن شروع کرده‌ایم به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات پیگیری ها و مطالبات مردمی را فراموش می‌کنیم، یادآور شد: مردم پس از رای دادن به فرد مورد نظر باید در زمان مسئولیت او مطالبه‌گری کنند تا به وعده‌های داده شده قبل از انتخابات عمل کنند. حتی رسانه ها نیز در این مسیر باید کنار مردم ایستاده و مطالبه‌گری کنند.