ضرورت تسریع در اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری محله علی بقال
ضرورت تسریع در اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری محله علی بقال
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری محله علی بقال که به همراه مدیرعامل سازمان عمران و معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ صورت گرفت، بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.

به گزارش شمس، سامان احمدزاده در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری محله علی بقال قرار گرفت و در این خصوص گفت: همه تملکات در مسیر این پروژه توسط شهرداری منطقه ۱۰ صورت گرفته است و این امر موجب تسریع اجرای پروژه شده است که امیدواریم با روند پیش رو هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی افزود: مسیرگشایی علی بقال به طول ۳۳۰ متر اجرا می‌شود که با بازگشائی این محله علاوه بر تردد آسان اهالی و افزایش ارزش افزوده املاک، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری نیز خواهیم بود.

احمدزاده گفت: این پروژه یکی از درخواست‌های اساسی مردم این منطقه از چندین سال گذشته است که امیدوارم با همت مضاعف عوامل اجرایی با اتمام هرچه سریعتر عملیات آزادسازی املاک باقی مانده و اجرای همزمان عملیات مسیرگشایی به زودی شاهد تعریض این مسیر باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: یکی از تاکیدات مدیریت شهری، اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در راستای محرومیت‌زدایی در محلات کم برخوردار است چراکه با اجرای چنین پروژه هایی علاوه بر روان‌سازی ترافیک، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت شهری نیز صورت می‌گیرد و بر این اساس اجرا و تسریع در اجرای پروژه مسیرگشایی علی بقال که یکی از این مناطق است، در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام /