روند انتخاب اعضاء شورای ائتلاف انقلابی تبریز معیوب است/ معتقد به وحدتم و در صورت اعتمادسازی، تمکین می‌کنم
روند انتخاب اعضاء شورای ائتلاف انقلابی تبریز معیوب است/ معتقد به وحدتم و در صورت اعتمادسازی، تمکین می‌کنم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: روندی که در شورای ائتلاف انقلاب تبریز برای معرفی 6 کاندیدای اصلی طی می‌شود معیوب است.

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در پاسخ به این سوال که آیا به میثاق‌نامه شورای ائتلاف انقلاب تبریز در صورت عدم قرارگیری در لیست شش نفره پایبند می‌ماند، اظهار داشت: عمیقاً به وحدت اعتقاد دارم و این را در دوره‌های گذشته نشان داده‌ام، در طول یک و نیم سال اخیر برخی کاندیداها ستادهای انتخاباتی‌شان را فعال کرده بودند اما بنده تا زمان نام‌نویسی ستادی نداشتم چراکه می‌خواستم بدانم قرار است جمعی کار کنیم یا آنکه هر کاندیدا منفرداً کارهای خود را پیش ببرد.

وی افزود: در شورای ائتلاف انقلاب تبریز ساز و کار برای کاندیداها اعلام شد و شخصاً در جلسه اعلام کردم چنانچه روند اعلامی پیش برود بی‌قید و شرط پایبند می‌مانم اما روشی که آقایان برای نظرسنجی و رأی‌گیری از مردم انتخاب کردند معیوب بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای ائتلاف در مساجد محلات رأی‌گیری می‌کرد، اذعان داشت: برخی کاندیداها با اطلاع از زمان و مکان رأی‌گیری نفرات و هواداران‌شان را اتوبوسی به محل‌های اخذ رأی می‌فرستادند و همین موجب می‌شد نظرسنجی‌ها مبتی بر خواست بدنه‌ی مردم نباشد.

وی خاطرنشان ساخت: کتباً و شفاهاً این روند معیوب را به آقایان گزارش کردم و آنان وعده اصلاح دادند و بعداً هم نفهمیدیم این رویه اصلاح شد یا آنکه همانطور معیوب ماند.

سعیدی با تاکید بر اینکه در تلاش است روند وحدت اعمال و مسیر صحیح طی شود، متذکر شد: بنده در صورت تمکین می‌کنم که روند صحیح طی شده باشد و شورای ائتلاف بتواند اعتمادسازی کند.

انتهای پیام/