توقف اعطای تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی/ ۴۰ همت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کجا رفت؟
توقف اعطای تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی/ ۴۰ همت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کجا رفت؟
رئیس اتاق بازرگانی تبریز، توقف اعطای تسهیلات بانکی را در شرایط کنونی سبب نارضایتی واحدهای تولیدی و فعالان بخش خصوصی استان دانست.

به گزارش شمس، یونس ژائله امروز در نودمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر لزوم تلاش دو سویه دولت و بخش خصوصی  اظهار کرد: باید تقدیر ویژه ای از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی استان داشته باشیم که در شرایط کنونی موجب رشد آمار سرمایه گذاری در استان شده اند. همچنین از تیم اقتصادی آذربایجان شرقی به دلیل حمایت های صورت گرفته از بخش اقتصاد استان، قدردانی لازم را داریم.

وی ادامه داد: اتاق تبریز بارها از سوی استاندار به عنوان قرارگاه اقتصادی استان مطرح شده و همچنین دستورات لازم برای همکاری و همراهی مسئولان دولتی با بخش خصوصی از سوی استاندار محترم داده شده است که امیدواریم مسئولان بخش های دولتی به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

ژائله با اشاره به آماده سازی طرح توسعه استان ویژه سال ۱۴۰۲ توسط بخش خصوصی و با همراهی دولت گفت: این طرح توسعه را تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ ارائه خواهیم داد تا پس از تصویب استاندار آذربایجان شرقی، وارد مرحله اجرایی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: در سفر رئیس بانک مرکزی به استان و در جمع فعالان بخش خصوصی بر لزوم ارائه تسهیلات بانکی به منظور افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی تاکید شد که در این راستا رئیس بانک مرکزی از تامین ۴۰ همت به عنوان سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد که این موضوع متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

رئیس اتاق تبریز با بیان اینکه عدم پرداخت تسهیلات بانکی باعث نارضایتی واحدهای تولیدی شده است، گفت: شرایط کنونی زمان خوبی برای توقف اعطای تسهیلات بانکی نیست.

انتهای پیام/