تغییر متد کانون هواداران باشگاه تراکتور
تغییر متد کانون هواداران باشگاه تراکتور
مالک باشگاه تراکتور شخصا برای تغییر متد کانون هواداران این باشگاه ورود کرده و تغییراتی را در ساختار و نحوه اداره آن به وجود آورد.

به گزارش شمس، کانون هواداران مرکز ثقل فعالیت‌های یار دوازدهم در باشگاه‌های فوتبال است و جذب هوادار، فرهنگ‌سازی، نظم در ورزشگاه‌ها، انجام کارهای فرهنگی و … از جمله وظایفی است که اتحادیه فوتبال ایران برای کانون هواداران مشخص کرده است.

این کانون در باشگاه تراکتور که از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال ایران و آسیا به حساب می‌آید، در چارت سازمانی باشگاه زیرمجموعه مدیرعامل و معاونت فرهنگی تعریف شده بود اما به تازگی با تغییرات ملموس جایگاه بسیار متفاوتی پیدا کرده است.

برهمین اساس، با تصمیم محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، زین پس کانون هواداران این باشگاه با هیات اجرایی مجزا و به صورت مستقل اداره و بودجه آن نیز از طرف شخص مالک باشگاه تامین خواهد شد.

همچنین بر طبق این تصمیم مقرر گردیده تا رئیس کانون هواداران باشگاه با رای اعضای شورای هواداری متشکل از نمایندگان سکوها انتخاب شود و این درحالی است که پیش‌تر با رای اعضای هیات مدیره برگزیده می‌شد.

در پی این تصمیم، تغییراتی در کانون هواداران باشگاه تراکتور نیز به وقوع پیوست و حسین کریمی در ریاست این کانون جای خود را به وحید رسول‌زاده از هواداران اصیل و فرهیخته تراکتور داد که این خبر به‌زودی به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

ناگفته نماند، رئیس جدید کانون هواداران تراکتور که از بطن هواداران انتخاب شده، در میان طرفداران پرشمار این تیم چهره موجه و مقبولی دارد و به همین علت، جابجایی حاصله بازخوردهای مثبتی در محفل هواداری تی‌تی‌ها داشته و مورد استقبال قرار گرفته است.

‏انتهای پیام/