اولین همایش تخصصی حوزه فین تک و تامین مالی در تبریز
اولین همایش تخصصی حوزه فین تک و تامین مالی در تبریز
اولین همایش تخصصی حوزه فین‌تک و تامین مالی در تبریز اولین همایش ملی شرکت‌های برتر فعال در حوزه فین‌تک و تامین مالی استارتاپی در شهر تبریز با هدف گرد هم‌آوری کسب‌و‌کارها، سکوها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، رئیس اولین همایش فین تک و تامین مالی استارتاپی عنوان کرد: رسالت اصلی این همایش با عنوان فینوکام ۲۰۲۳، کمک به پیشبرد پروژه های فین تک در کشور، ایجاد زمینه هاى مناسب براى تعاملات بهينه شركت هاي تامین مالی، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داوطلب، نهايتا جذب مشارکت حداکثری بانک ها جهت ارائه ابزارهای مناسب تامين مالى براى ارتقای كمی و كيفى شركت های برتر و فعال در اکوسيستم فين تک است.

وی در خصوص اصلی ترین محورهای این همایش اضافه کرد: محورهای این همایش تخصصی در ۷ شاخه «پی تک» صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت آنلاین، «کریپتو تک» پول و ارزهای رمزنگاری شده و سیستم های مبتنی بر بلاکچین، «لند تک» sfc تامین مالی زنجیره ای، vc سرمایه گذاری جسورانه و bnpl تامین مالی خرد، «ولث تک» پلتفرم های مدیریت ثروت و مدیریت مالی شخصی، «اینشیورتک» سامانه های توسعه بیمه های آنلاین، «رمیتنس» فناوری انتقال پول در سطح بین المللی، «رگ تک» فناوری های مربوط به قانون گذاری و تسهیل گری مجوز ها خلاصه می شود.

وی توضیح داد: همچنین، همایش فینوکام با برگزاری نشست های تخصصی تجاری و شبکه سازی در حوزه فین تک و ارائه گواهینامه رسمی قابل استعلام به شرکت کنندگان از ویژگی های این همایش است.

باقرزاده؛ دبیر علمی همایش نیز گفت: در جامعه ما میزان آگاهی از استارتاپ های جدید خیلی کم است و با این سرعت هم شاید این بحث ها در شهرمان اتفاق نیافتد؛ اما سرعت قدرت رشد اقتصادی کشور های خارجی به این حوزه رسیده و در حال طی و بهره برداری از این استارتاپ ها هستند و ما نباید از این سرعت و رشد عقب بمانیم.

وی افزود: اولین همایش تخصصی حوزه فین تک و تامین مالی در جهت ارتقای آگاهی عموم می‌تواند موثر واقع شود؛ حوزه تامین مالی از جمله حوزه هایی است که تمامی کسب و کار ها در فرایند حمایت‌های مالی نیازمند این حوزه هستند.

احسان عبدی‌پور، مدیر اجرایی همایش فین تک بیان کرد: اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی در شهر تبریز با هدف گردهم آوری کسب و کارها، سکوها و شرکت های سرمایه برگزار می‌شود.

وی افزود: لازم می‌دانیم دانش و تجربه ای که در کسب و کار دیگر شهرها وجود دارد را به تبریز انتقال دهیم تا با وجود شرکت های تامین سرمایه برای کسب و کارهایی که در تبریز نیازمند تامین مالی هستند انجام شود.

وی ادامه داد: در این حوزه بجای اینکه کسب و کارها از تبریز راهی دیگر شهرها شوند تا بتوانند درصدی از این تامین و حمایت مالی بهره مند شوند ما در نظر گرفته ایم بطور معکوس عمل کرده و از این سکوها برای تامین مالی و حمایت از کسب و کارها را به تبریز دعوت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش شرکت کننده ها فرصت های آشنایی با کسب و کارها را خواهند داشت و کسب و کارها نیز فرصت آشنایی با خدمات و بیزینس این شرکت ها را به دست خواهند آورد.

گفتنی است؛ اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی در ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حوزه فین تک، افزایش دانش روز مبادلات مالى بين المللى و تامين مالي می توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام /