پیگیری تاسیس «شرکت مس آذربایجان» توسط «سعید محمد»/ مجمع بورسی شرکت به زودی برگزار می شود
پیگیری تاسیس «شرکت مس آذربایجان» توسط «سعید محمد»/ مجمع بورسی شرکت به زودی برگزار می شود
نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع بورسی شرکت مس آذربایجان در آینده نزدیک خبر داد و آن را از مهم‌ترین اقدامات برای راه‌اندازی این شرکت عنوان کرد.

به گزارش شمس، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در گفتگویی اظهار داشت: با اقدامات و مکاتبات صورت گرفته مقدمات لازم برای تأسیس شرکت مس آذربایجان فراهم شده و شخص آقای سعید محمد این موضوع را از طریق شرکت ملی مس ایران پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تمهیدات لازم برای عرضه سهام شرکت مس آذربایجان از طریق بورس انجام شده و در هفته‌های آینده جلسه مجمع بورسی این شرکت برگزار خواهد شد که یکی از قدم‌های اساسی برای طی فرآیند قانونی تاسیس شرکت مس آذربایجان محسوب می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: ایجاد این شرکت یکی از مطالبات به حق و خواسته جدی مردم آذربایجان‌شرقی است که عزم لازم برای تحقق این خواسته هم در بین مسوولان و نمایندگان استانی و هم مسوولان ملی و کشوری به ویژه در مجموعه شرکت ملی مس وجود دارد و امیدواریم با ایجاد این شرکت پس از طی مسیر قانونی، شاهد انتفاع مردم استان از منابع و درآمدهای معدنی به ویژه در مناطقی مانند اهر و ورزقان باشیم.

انتهای پیام/