پروژه ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت وارد فاز اجرایی می‌شود
پروژه ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت وارد فاز اجرایی می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اعلام مراحل تکمیلی مطالعات و طراحی‌های سازه‌ای و معماری پروژه ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت از شروع فاز اجرایی این پروژه در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش شمس، سامان احمدزاده در جلسه‌ای که به منظور بررسی نهایی طراحی این پروژه برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با هدف تکریم مقام شامخ شهیدان در زیربنای ۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع مساحت توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان اجرا می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت و جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است و از این‌رو حفـظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

احمدزاده تصریح کرد: مساحت زیربنای فاز دوم قطعه شهدا هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع است که با هماهنگی بنیاد شهدا و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز اجرایی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: پروژه ساماندهی گلزار مطهر شهدای وادی رحمت با کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ و توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان اجرا می‌شود.

این جلسه با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ و مشاور پروژه در محل دفتر معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزار شد.

پایان پیام/