پرنیان: به دنبال سرچشمه و شبکه اصلی کالاهای تقلبی و قاچاق هستیم
پرنیان: به دنبال سرچشمه و شبکه اصلی کالاهای تقلبی و قاچاق هستیم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان این که در اقدامات نظارتی چرخه توزیع به دنبال سرچشمه و شبکه اصلی هستیم، گفت: اگر واحد تولیدی و یا توزیعی قوانین چرخه نظارت را رعایت نکند بدون تردید برای چنین واحدهایی پرونده تشکیل خواهد شد.

به گزارش شمس، صابر پرنیان صبح امروز در جلسه مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح مصونیت تولید است به عبارتی تلاش می کنیم تولیدکننده آسیب نبیند و تولید در مسیر درستی به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به تشکر وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد خوب استان در سامانه جامع تجارت گفت: طرح شفاف سازی و حمایت از تولید به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و امیدواریم این طرح به خوبی اجرا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: با پیگیری مسایل و رفع موانع فعالیت تولیدکنندگان، سرمایه گذاران بسیاری به بخش تولید جذب خواهند شد.

پرنیان با بیان این که به هیچ عنوان راضی به تشکیل حتی یک پرونده برای اصناف نیستیم، ادامه داد: بنای سازمان صمت بر فعالیت های فرهنگی و آشناسازی با مفاهیم مورد نظر است که اصناف در حوزه تولید و عرضه بتوانند خودشان را با برنامه های سامانه جامع تجارت هماهنگ کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری تمام دستگاه های متولی، اتحادیه ها و اتاق بازرگانی تبریز در موضوع سامانه جامع تجارت افزود: با راه اندازی یک واحد تولیدی کمک فنر به زودی سومین استان تولیدکننده کشور در این زمینه خواهیم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که در اقدامات نظارتی چرخه توزیع به دنبال سرچشمه و شبکه اصلی هستیم، اظهار کرد: اگر واحد تولیدی و یا توزیعی قوانین چرخه نظارت را رعایت نکند بدون تردید برای چنین واحدهایی پرونده تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/