والیبال، عشق من است
والیبال، عشق من است
دختر نوجوان تبریزی می‌گوید؛ والیبال جز لاینفک زندگی‌ام است و من عاشق والیبالم.

به گزارش شمس، هستی واحدی؛ دختر نوجوان تبریزی که به تیم ملی والیبال زیر ۱۶ ساله‌ها دعوت شده و قرار است در جمع ۲۱ نفر اردونشینان در مرحله جدید تمرینات حضور یابد، می‌گوید؛ در یک خانواده والیبالی بزرگ شده و زیر نظر مادرش سهیلا مهتری که مربی والیبال است تمرین و تربیت یافته است.

این بازیکن ملی ادامه می‌دهد: از کودکی در خانواده صحبت از والیبال بود و با مادرم در تمرینات رعد مهتری حاضر می‌شدم و در سالن با توپ بازی می‌کردم. بعدها با اعضای تیم تمرین می‌کردم و همین سبب شد والیبال جز لاینفک زندگی‌ام باشد و من عاشق والیبال شوم.

واحدی در توضیح اینکه در چه تیم‌هایی بازی کرده است اظهار می‌دارد: عضو تیم پرواز بودم که در لیگ یک حضور داشت و در تیم کرمانشاه در پست پاسور بازی کرده‌ام اما در مسابقات لیگ ایلخچی عضو تیم رعد مهتری بودم که مادرم مربی تیم بود و به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم.

وی در خصوص پست تخصصی خود می‌گوید: پست تخصصی من پاسور است و بخاطر تکمیل مهارت‌های این پست از مهرماه سال گذشته، هر هفته چهارشنبه راهی تهران می‌شدم تا در تمرینات خانم شعبانیان مربی تیم ملی نوجوانان شرکت کنم و عصر جمعه برمی‌گشتم. حتی مطالعه دروس مدرسه را در مسیر رفت و برگشت انجام می‌دادم و شیرینی کسب تجربه و مهارت، انگیزه مضاعفی بود تا خسته نشوم و بقیه امورات زندگی‌ام را با انرژی بیشتری دنبال کنم.

این والیبالیست نوجوان آذربایجانی با بیان اینکه نظم عامل موفقیت است می‌افزاید: این عامل را از مربیانم خانم شعبانیان، آقای ارسلان درگاهی و مادرم آموختم و مدیون این بزرگواران هستم. همچنین تغذیه و استراحت کافی هم لازمه زندگی ورزشکار حرفه‌ای است و توصیه‌ام به همسن و سالانم این است که در هرکاری برنامه و هدف داشته باشند تا منحرف نشوند.

واحدی با اشاره به لذت و سختی تمرینات در اردوی تیم ملی خاطرنشان می‌کند: تمرینات زیر نظر کادر فنی و با برنامه‌ریزی کامل انجام می‌شود و در دو وعده صبح و عصر تمرینات بدنسازی و توپی را هر روز با طراحی تخصصی و برنامه‌ریزی دقیق تمرین انجام می‌دهیم.

وی در خاتمه می‌گوید: مسابقات والیبال زیر ۱۶سال دختران آسیا، از دهم تا هفدهم تیر، به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود که با تیم‌های ژاپن و استرالیا همگروه هستیم.

انتهای پیام /