نمی‌خواستم تیم‌های ورزشی را واگذار کنم، مجبورم کردند!/ تراکتور برای خرید تیم والیبال جلو نیامد
نمی‌خواستم تیم‌های ورزشی را واگذار کنم، مجبورم کردند!/ تراکتور برای خرید تیم والیبال جلو نیامد
شهردار تبریز می‌گوید با قطع حمایت از تیم‌های ورزشی مخالف بود اما دولت تیمداری را برایمان ممنوع کرد و در هیئت حل اختلاف استان ما را مجبور به واگذاری تیم‌ها کردند.

«ایرج شهین‌باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با بیان اینکه شهرداری تبریز ۳۰۰ نوع وظیفه دارد که یکی از آن‌ها در حوزه سلامت و ورزش است، اظهار داشت: با قطع همکاری با ورزش قهرمانی موافق نبودم و تلاش کردم تیم‌های تحت مالکیت شهرداری به صورت منطقی واگذار شوند تا افتخارات خلق شده در سال‌های گذشته را حفظ کنیم.

وی افزود: حتی می‌خواستم با عنوان حامی، این تیم‌ها را حفظ کنم اما قانون ابلاغ شده از سوی دولت به شهرداری اجازه تیمداری را نمی‌دهد؛ در هیئت حل اختلاف استان نیز ما را مجبور کردند این تیم‌ها را واگذار کنیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواستیم هیچ تیمی از هم بپاشد، خاطرنشان ساخت: اولویت اول واگذاری این تیم‌ها به بخش خصوصی فعال در تبریز بود و در گام دوم می‌خواستیم حداقل از آذربایجان خارج نشوند و به استان‌های همجوار واگذار شوند.

وی با اشاره به واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز به علم و ادب و تغییر نام آن، تصریح کرد: ما این تیم را در تبریز حفظ کردیم ولی شخصاً به عنوان یک شهروند از عدم تحقق تعهدات خریدار ناراضی‌ام و آنچه انتظار داشتیم رخ نداد و متاسفانه طرف مقابل به هیچ‌یک از تعهدات خود در مورد نگهداری و ارتقاء تیم عمل نکرد.

شهین‌باهر با اشاره به عدم شرکت تیم والیبال شهرداری تبریز در این دور از رقابت‌ها، ابراز داشت: متاسفانه از تبریز باشگاهی برای خرید والیبال شهرداری تبریز پیدا نشد و تراکتور نیز پیشنهادی در این خصوص ارائه نکرد.

انتهای پیام/