هدفمان حضور در لیگ برتر است/ از بازیکنان و مربیان بومی حمایت می‌کنیم
هدفمان حضور در لیگ برتر است/ از بازیکنان و مربیان بومی حمایت می‌کنیم
فرامرز مهدوی گفت: بنده با هدف تبلیغاتی اسپانسر تیم سامان گستر نشده ام و هدف اصلی ام حمایت از ورزش آذربایجان و استعداد های بومی است.

فرامرزمهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شمس اظهارداشت: هدف ما از تشکیل تیم سامان گستر کمک به بازیکنان جوان شهرمان بود، والیبال تبریز حامی به خصوصی نداشت، نیت ما از اسپانسری، پر و بال دادن به مربی های زحمتکش و بازیکنان شهر خودمان بود.

وی افزود: ما با هدف تبلیغات اسپانسرمالی تیم نشده ایم، چراکه با وجود کرونا و عدم حضور تماشاگر در سالن مسابقات هزینه کرد مالی با هدف تبلیغات توجیه اقتصادی نداشت.

اسپانسر مالی تیم سامان گستر تبریز در خصوص پشتیبانی ورزش شهر خود اذعان داشت: از عملکرد تیم راضی هستم، خداراشکر تیم نتیجه های مطلوبی را به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان اولین تجربه ورزشی که شرکت سامان گستر دارد برنامه ما برای آینده ثبت باشگاهی و پیشرفت تیم به رده های بالاتر است.

این سرمایه گذار حوزه وزرشی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: حمایت تیم در بخش خصوصی موفقیت بیشتری را به دست خواهد آورد ولی ما از بخش دولتی نیز انتظار یاری داریم، درخواست وی از مسئوان استان، کمک در هزینه های هتل، زمین بازی و تسهیل کردن امرار معاش تیم است، نیاز به باشگاه های بدنسازی، ریکاوری و استخر برای بازیکنان دیگر خواسته فرامرزمهدوی از مسئولان است.

به گزارش شمس، تیم سامان گستر تبریز با سرمربی گری سعید شربت اوغلی در رده دسته یک گروه ب والیبال کشور به پلی آف صعود کرده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : نسیم حسین زاد