همراهی قالیباف با مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ از عکس سلفی تا دردودل با رئیس مجلس + عکس
همراهی قالیباف با مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ از عکس سلفی تا دردودل با رئیس مجلس + عکس
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در کنار آحاد مردم شهر تبریز، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

به گزارش شمس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در کنار آحاد مردم شهر تبریز، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

قالیباف همراه امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از میدان شهدای تبریز به خلیل عظیم راهپیمایی کنندگان تبریز پیوستند و تا میدان نماز همراه مردم بودند در این فاصله برخی مردم از فرصت استفاده کرده درد و دل‌های خود را با رئیس مجلس در میان می‌گذاشتند و برخی عکس سلفی می گرفتند.

محمد باقر قالیباف همچنین در جمع راهپیمایی کنندگان تبریز سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: این ما هستیم که باید تلاش کنیم تا خدایی ناکرده با ناکارآمدی و تصمیمات غلط دشمنان نظام را به طمع نیاندازیم و همچنین ضعف‌های خودمان را گردن دین نیاندازیم و این وظیفه ماست که در مواقع درست مشکلات را حل کرده و اشتباهاتمان را توجیه نکنیم.

وی افزود: باید بدانیم جامعه ما جامعه پویا و زنده است و حق مطالبه، انتقاد، مطالبه و اعتراض دارد،  همواره در تمام مسائل و در ۴۴ سال گذشته مشارکت فعالی داشته و اگرچه دشمنان فرصت طلب و بهانه جو همواره از کاه، کوه ساخته اند و روی هر زخمی، نشسته و خون ما را مکیده اند.

پایان پیام/