هرچقدر تخریب را بیشتر کنند، انگیزه‌مان مضاعف می‌شود!
هرچقدر تخریب را بیشتر کنند، انگیزه‌مان مضاعف می‌شود!
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در واکنش به تخریب‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد تاکید کرد با این حرکات او را به ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شمس، «سعید محمد» در وبینار تشریح رویکردهای انتخاباتی خود در جمع فعالان سیاسی اجتماعی کشور که به‌صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان‌های مختلف برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم تغییر نسل مدیریتی کشور، اظهار داشت: استنباط ما این است که تحقق این تغییر با کاندیداتوری چهره‌های تکراری محقق نمی‌شود، لذا هدف‌مان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به‌دست جوانان در مسیری جدید است.

اجازه نمیدهیم چند نفر برای انتخابات تصمیم بگیرند!

وی افزود: جریانات دلسوز نظام نیازمند یک گفتمان مشترک در دایره‌ی جبهه انقلاب‌‌اند، ما دعوت شورای وحدت و ائتلاف را قبول و از آن استقبال کردیم اما روش‌ها برای رسیدن به گفتمان مشترک متفاوت است و در عین حال که مخالف ایجاد انشقاق هستیم اجازه نیز نخواهیم داد چند نفر برای انتخابات تصمیم بگیرند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار مطالبه‌گری آرمان‌ها و طرح گفتمان انقلاب توسط جوانان شد و خاطرنشان ساخت: در نهایت باید بین کاندیداهای گفتمان انقلاب نظرسنجی شود و نامزدهایی که اقبال بیشتری دارند بایستند و بقیه کاندیداها از آنان حمایت کنند.

خود را وابسته به جریان اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌دانیم

وی عنوان کرد: ما رویکرد فراجناحی داریم و خود را وابسته به جریانات اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌دانیم. معتقدیم باید با حفظ اصول اصلاحات نیز رخ دهد چراکه وضعیت فعلی مطلوب نیست.

سعید محمد در پایان صحبت‌های خود به جریانات تخریب اشاره و تاکید داشت: هرچقدر تخریب و فشار را بیشتر کنند ما بر ادامه در راهی که بر آن قدم نهاده‌ایم مصمم‌تر می‌شویم و انگیزه‌مان مضاعف می‌شود.

انتهای پیام/