نتیجه سخت‌گیری برای برگزاری آیین‌های عزاداری سالارشهیدان چیزی جز خفت نیست
نتیجه سخت‌گیری برای برگزاری آیین‌های عزاداری سالارشهیدان چیزی جز خفت نیست
امام جمعه مراغه با اشاره به سخت‌گیری دولت جمهوری آذربایجان برای برگزاری آیین‌های عزاداری سالار شهیدان در این کشور گفت: در طول تاریخ حکومت‌های بسیاری علیه شیعیان بپا خواسته‌اند اما چیزی جز خواری و خفت نصیب آنها نشده است.

به گزارش شمس، محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: تسلیم شدن صهیونیست‌ها در برابر حملات موشکی جبهه مقاومت در غزه نشانه‌های شکست اسرائیل است.

وی افزود: صهیونیست‌ها در حمله اخیر به غزه برای فرار از شکست بار دیگر دست به دامن برخی کشورها از جمله مصر شده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به جنگ ۳۳ و ۱۶ روزه حزب الله  گفت: شکست‌های پی در پی صهیونیست‌ها مقابل جبهه مقاومت نشان از ضعف و شکننده بودن آنهاست.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به تهدید جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیست‌ها متذکر شد: لازم است صهیونیست‌ها بدانند ایران اسلامی به تسلیحات پوشالی آنها  جواب کوبنده دارد.

پورمحمدی بیان داشت: ایران از نظر دفاعی و نظامی بجایی رسیده که می‌تواند صهیونیست‌ها را در کوتاه‌ترین زمان زمین‌گیر کند.

وی با اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه و کشورهای اسلامی منطقه تصریح کرد: کشورهای حامی حقوق بشر در برابر جنایت‌ها و تسلیحات اتمی جنگی صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه مراغه در ادامه با اشاره به سخت‌گیری دولت جمهوری آذربایجان برای برگزاری آیین‌های عزاداری سالار شهیدان در این کشور افزود: در طول تاریخ حکومت‌های بسیاری علیه شیعیان بپا خواسته‌اند اما چیزی جز خواری و خفت نصیب  آنها نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم جمهوری آذربایجان شیعه هستند و علمای این سرزمین از مفاخر جهان اسلام هستند.

پورمحمدی خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان گفت: اگر می‌خواهید در میان مردم این کشور جایگاه و ارزش داشته باشید به خواسته‌ها و مقدسات آنها احترام بگذارید.

وی اضافه کرد: در زمان شوروی کمونیستی ۷۰ سال در این کشور با مذهب مبارزه کردند ولی شکست خوردند.

انتهای پیام/