میخواهند خاندان رژیم پهلوی را تطهیر کنند/ در لباس خودی و غیرخودی به آرمان های امام ضربه نزنیم
میخواهند خاندان رژیم پهلوی را تطهیر کنند/ در لباس خودی و غیرخودی به آرمان های امام ضربه نزنیم
آل هاشم با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم از جمله آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولین در این باره وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: این ایام الله گرچه ده روز است اما پر بار تر از ده قرن است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پدیده ای است که اندیشمندان غربی به دلیل بزرگی و مردم بودن و معنویت گرایی آن، بدون برخورداری از هیچ سلاح در برابر حکومتی که از همه سلاح ها برخوردار بود و پشتیبانی آمریکا را داشت، مهم می نمود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در فضای مجازی دشمنان ما هر روز کلیپ‌هایی را پخش کرده و میخواهند خاندان رژیم پهلوی را تطهیر کنند، تصریح کرد: بصیرت یعنی به موقع وارد میدان شدن، آن چیزی که انقلاب اسلامی را از خطرات حفظ کرد داشتن بصیرت بود.

وی عنوان کرد: بزرگداشت دهه فجر از روی شعار و احساسات نیست بلکه منطق قرآنی دارد.

آل هاشم با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم از جمله آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسئولین در این باره وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

وی افزود: تنها دینی که برای تمام شئون انسانها برنامه دارد اسلام است و تنها انقلابی که قادر است جمیع مشکلات و خواسته های مردم را بررسی کرده و خود مشکلات جدیدی را ایجاد نکند انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنیان گذار انقلاب اسلامی برای پیوستن مردم به خط انقلاب کوشید تا مردم خودشان اهداف را ببینند، گفت: باید مواظب باشیم، همانگونه که انقلاب ما در سایه ایمان مردم و حضور مردم و رهبری های پیامبر گونه امام به ثمر رسید امروزه بقای آن نیز به همان عوامل وابسته است.

وی ادامه داد: امروز خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت امام رهبری می شود و هدایت مسلمانان جهان توسط مقام معظم رهبری انجام می گیرد.

آل هاشم تصریح کرد: نباید در لباس خودی و غیرخودی به آرمان های امام ضربه نزنیم و آنها را پاس بداریم.

وی در پایان بیان داشت: مذاکرات با عزت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جریان است و امیدواریم نتیجه این مذاکرات رفع تحریم ها باشد و مشکلاتی که وجود دارد با تدبیر مسئولان نظام و هدایت مقام معظم رهبری و با تلاش رییس جمهور محبوب حضرت آیت الله رییسی و دولتمردان عزیز حل شود.

انتهای پیام/