موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خالی از محتواست/ از مراجعین خجالت می‌کشیم!
موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خالی از محتواست/ از مراجعین خجالت می‌کشیم!
سردار عباسقلیزاده از عدم تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بعد 25 سال از کلنگ‌زنی آن ابراز شرمندگی کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، سردار «اصغر عباسقلیزاده» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بعد از گذشت‌ سال‌ها عقل محاسبه‌گر همچنان از درک چگونگی پیروزی ایران اسلامی برابر قدرت‌های شرق و غرب عاجز است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، آسایش و مسئولیت امروزمان را مدیون خون شهدا و رشادت ایثارگرانیم، تصریح کرد: آمریکا از زمان آغاز انقلاب اسلامی دشمنی‌ خود را با این نظام آغاز کرده و از ابتدا درصدد مشکل‌آفرینی برای کشورمان بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خواستار اختصاص ردیف بودجه سالانه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های این رویداد مهم نیازمند همکاری تمامی نهادهای فرهنگی و اجرایی هستیم.

وی با اشاره به طرح ۲۵ ساله‌ی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان، خاطرنشان ساخت: استان‌های تهران و همدان سال‌ها بعد از آذربایجان‌شرقی احداث پارک موزه دفاع مقدس را آغاز و آن را به بهره‌برداری کامل رسانده‌اند و ما هنوز نتوانسته‌ایم محتوای این مجموعه را تکمیل کنیم.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه به‌خاطر عدم تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شرمنده‌ایم، ابراز داشت: از اینکه چیزی برای نمایش به مراجعین و دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی نداریم خجالت‌ زده‌ایم و به همین‌خاطر اولویت اولمان را تکمیل محتوای باغ‌موزه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/