«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد
«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد
در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

به گزارش شمس، عین الله نیازی فر، رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس استان ایلام اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

وی افزود: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

نیازی فر با بیان اینکه این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی است، بیان داشت: از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

برای شناخت بیشتر این جوان دهه هشتادی بخشی از روایت صادق امامی در ذیل آورده شده است:

” سهیلی جوان متولد ۸۳ است که وقتی اولین‌بار در سال ۹۸ از روستایشان خارج و تنها به تهران رفت گم شد! اما خیلی خوب راه ثروت‌اندوزی در پوشش خیر را کسب کرد. قرارگاه جهادی راه انداخت و به‌خود لقب جوان‌ترین فرمانده کشور را داد.

با عنوان فرد خیر و جهادی که به محرومین کمک می‌کند با مراجع تقلید و علما و نمایندگان ولی‌فقیه دیدار می‌کرد و به رسانه‌ها پول می‌داد تا تصاویرش را منتشر کنند. آن‌هم پول‌هایی که مردم برای کمک به محرومین به حساب او واریز می‌کردند.

البته او پا را فراتر نیز گذاشت و با این پول‌ها خودرو و خانه خرید! بر اساس گزارش فرهیختگان او حتی حاضر بود به این و آن پول دهد تا مقدمات دیدار با مقامات را برایش فراهم کنند.

او سماجت خاصی داشت و خودش می‌گفت به‌زور در تهران با مدیرعامل همراه اول دیدار و او را قانع کرد شماره حساب خیریه‌اش را به مردم پیامک کند. مهرداد سهیلی از طریق مهران رجبی با هنرمندان نیز دیدار می‌کرد و هزینه‌های زیادی برای تبلیغات خود کرد.

در گفت‌وگویی که مدیران دیجی‌کالا با رسانه‌ها داشتند عنوان کردند مهرشاد خود را رابط حرم حضرت معصومه معرفی و از ما کمک مالی می‌خواست. وقتی نپذیرفتیم شروع به تهدید و فحاشی کرد و گفت شما به اهل بیت توهین کردید! ”

انتهای پیام /