مردم و بسیج مانع ناامنی در کشور شدند/ هیچ چیز به اندازه امنیت ارزش ندارد
مردم و بسیج مانع ناامنی در کشور شدند/ هیچ چیز به اندازه امنیت ارزش ندارد
صبح امروز جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس با فرمانده سپاه عاشورا دیدار کردند.

به گزارش شمس، صبح امروز جمعی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برای تقدیر از جانفشانی‌های سپاهیان و بسیجیان استان برای تأمین امنیت مردم با فرمانده سپاه عاشورا دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حاج عباس دانش آرا، از جانبازان دفاع مقدس اظهار داشت: از سردار عباسقلیزاده برای تامین امنیت تشکر می‌کنیم چون دو نعمتی که آشکار نیست یکی امنیت و دیگری صحت بدن است، امروز آمدیم که بگوییم خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان همیشه پشتیبان ولایت و جمهوری اسلامی بوده و در خط مقدم پشت سر شما آماده جانفشانی هستند.

وی ادامه داد: اگر شما نبودید امروز این امنیت از دست رفته بود و اگر امنیت از دست برود دیگر هیچ چیز ارزش ندارد، به همین دلیل برای تشکر آمده‌ایم و ان شاالله خداوند شما را برای ما زیاد نبیند چون همانطور که امام (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این موضوع کاملا واقعیت دارد.

در ادامه، سردار عباسقلیزاده هم در این دیدار خطاب به خانواده شهدا و جانبازان گفت: ما شما را جدا از خود نمی‌دانیم چون شما پیشکسوتان ما و مجاهدان و ایثارگران مخلص نظام جمهوری اسلامی هستید، از شما عزیزانی که هر لحظه برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی وقت و جانتان را تا امروز صرف کرده اید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این احساس امنیتی که اشاره شد، بیش از همه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم چرا که ایشان آفرینندگان امنیت پایدار بودند. امید ما اول به خدا و سپس استمداد از اهل بیت است و معتقدیم در اتفاقات اخیر نیز مردم و بسیج خودشان مانع ایجاد ناامنی شدند. همکاری مردم نشان داد، دشمنان از این هیاهوها طرفی نخواهند بست. از حضور و تفقد شما که باعث روحیه مضاعف در بسیجیان و پاسداران می‌شود صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام /