مدیریت شهری و پلیس بازی در تبریز!
مدیریت شهری و پلیس بازی در تبریز!
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دستمان به استیضاح عادت نکرده چون استیضاح برای زمانی است که طرف مقابل فرق مدیریت شهری و پلیس بازی را نداند و مدیریت شهری به معنای تعامل با اقشار و افراد مختلف است و در دوره فعلی این مهم به درستی در حال انجام است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم به استیضاح و هم به انتخاب خودم در مورد شهردار تبریز افتخار می‌کنم، اظهار داشت: فردی هستم که وضعیت زندگی و رویکردم مشخص و شفاف است و با همین نگاه نیز به شهردار تبریز اعلام کرده‌ام که هر جا برای شهر کاری کرد و در این زمینه مورد بازخواست قرار گرفت، در کنار وی پاسخگو خواهم بود و در جلسه امروز شهردار نیز به عمد حضور یافتم تا این حمایت را به صورت عملی نشان دهم.

وی ادامه داد: بده و بستانی با شهردار ندارم و اگر نقدی هم لازم باشد انجام خواهم داد و وی فداکارانه و شبانه روزی تلاش می کند هر جا لازم باشد در کنار وی خواهم بود چون نه تنها از عملکرد وی رضایت داریم و با تمام توان از وی حمایت نیز خواهیم کرد.

 دستمان به استیضاح عادت نکرده است

برگی گفت: دستمان به استیضاح عادت نکرده چون استیضاح برای زمانی است که طرف مقابل فرق مدیریت شهری و پلیس بازی را نداند و مدیریت شهری به معنای تعامل با اقشار و افراد مختلف است و در دوره فعلی این مهم به درستی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر تبریز در خصوص عدم برگزاری نشست خبری با رسانه ها نیز تصریح کرد: شاید در این خصوص کم کاری کرده باشم اما در تعامل بیش از حد با رسانه ها این تلقی ایجاد می شود که به دنبال بزرگ‌نمایی و تبلیغ خود و زمینه سازی برای انتخابات هستم، هر چند شاید برخی همکاران نیز این رویه و ارتباط مستمر با رسانه ها را انتخاب کرده باشند که امیدواریم نیت آنها نیز خالصانه باشد و در این خصوص نیز اعتقادی به اقلیت و اکثریت در شورا ندارم و همه را دوست و همکار خود می‌دانم.

پایان پیام/