مجموعه‌های موثر در حوزه فضای مجازی هم افزایی کنند
مجموعه‌های موثر در حوزه فضای مجازی هم افزایی کنند
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش فضای مجازی در همه شئون زندگی اجتماعی بر لزوم هم افزایی و همگرایی مجموعه های موثر در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم امروز روز یکشنبه در دیدار معاون آموزش و سازماندهی «سراج» کشور با وی اظهار کرد: فضای مجازی امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده و نقش تمدن ساز دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آسیب شناسی فضای مجازی برای برنامه ریزی و مقابله با تهدیدهای آن، خواستار بهره مندی مجموعه های فعال مرتبط از امکانات این فضا برای برجسته سازی توانمندی های تمدن ایرانی-اسلامی شد.

وی سازمان فضای مجازی «سراج» را یکی از مجموعه های اثرگذار و دارای ویژگی های منحصر بفرد دانست و حضور مجموعه های مختلف در حوزه فضای مجازی استان و کشور را در کنار هم ظرفیتی برای اسلام و انقلاب عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن بیان اینکه دور هم جمع شدن نیروهای انقلاب و هماهنگی آن ها با استفاده از بسترهایی مانند فضای مجازی بسیار مهم است، ادامه داد: امکان برای فعالیت، زیاد داریم که باید برای آن راه و روش مناسبی تعریف شود و نباید زمان را برای استفاده از این فرصت از دست داد.

خرّم بیان کرد:  باید جبهه ای در حوزه فضای مجازی تشکیل شود، زیرا که کار جبهه ای خیلی تاثیر گذار است و با کار جزیره ای در حوزه های مختلف از جمله فضای مجازی نمی توان  نتیجه‌ دلخواه گرفت.

ستوده، معاون آموزش و سازماندهی سازمان فضای مجازی «سراج» کشور نیز با قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه های مردمی فعال، گفت: سازمان سراج بر لزوم تقویت هر چه بیشتر مراکز استان ها و حلقه های میانی تاکید دارد.

در این دیدار، مولایی به عنوان مسئول جدید مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در  آذربایجان شرقی، معرفی و از تلاش های محمدتقی حمیدی نیا، مسوول قبلی سراج استان قدردانی شد.

پایان پیام/