قیمت گوشت قرمز در تبریز چقدر است؟/ برخورد با قصابان گران‌فروش
قیمت گوشت قرمز در تبریز چقدر است؟/ برخورد با قصابان گران‌فروش
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با همکاری تمامی ارگان های مرتبط، در سال جاری نه تنها افزایش قیمتی در گوشت قرمز روی نداد، بلکه روز به روز قیمت آن در استان روبه کاهش بود.

به گزارش شمس، کریم قدرتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از همکای تمامی ارگان‌ها در کنترل و پایین آوردن قیمت گوشت قرمز، اظهار داشت: در جلسه کمیته قیمت گذاری گوشت که با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه دامداران استان و اتحادیه قصابان در محل سازمان کشتارگاه برگزار شد، قیمت گوشت گوساله، گوسفند و آلایش گوشت گوساله و گوسفندی مشخص شد.

وی عنوان کرد: برای مدیریت قیمت گوشت و جلوگیری از افزایش آن باید با هماهنگی ارگان‌های ذیربط نسبت به قیمت گذاری آلایش گوشت گوساله و گوسفند اقدام می‌شد که با موافقت تمامی اعضا این موضوع محقق شد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز خاطرنشان ساخت: عدم قیمت گذاری به آلایش گوشت گوساله و گوسفند، منجر به هرج و مرج در بازار شده بود که این آشفتگی بر قیمت گوشت نیز تاثیرگذار بود.

وی بیان داشت: در جلسه کمیته قیمت گذاری، قیمت هر کیلوگرم گوساله نر ۷۵۰ هزار ریال( ۷۵ هزار تومان) و قیمت گوسفند نر ۸۸۰ هزار ریال( ۸۸ هزار تومان) مصوب شد که تمامی قصابی‌ها و محل‌های عرضه گوشت ملزم به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/