قفل رنجبر بر تبریز/ مواجهه شهردار در برابر مشکلات «همینه که هست» بود!
قفل رنجبر بر تبریز/ مواجهه شهردار در برابر مشکلات «همینه که هست» بود!
یاسین بجانی اظهار کرد: رنجبر در این مدت نشان داد دنبال تحول نیست و ادامه‌ی فعالیت‌اش به ضرر تبریز و شهروندان است.

«یاسین بجانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با بیان اینکه استیضاح شهردار تبریز را امضاء زده است، گفت: ما رنجبر را انتخاب کردیم تا کار کند، به او رای نداده بودم تا یک روز استیضاحش کنم اما او در این مدت نشان داد دنبال تحول نیست و ادامه‌ی فعالیت‌اش به ضرر تبریز و شهروندان است.

وی افزود: فردی که دنبال فعالیت باشد روزهای خدمت را غنیمت می‌شمارد و اجرای طرح‌های متفاوت در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدمات‌محور خود را به‌همگان ثابت می‌کند اما در این مدت نه ما و نه مردم چیزی از عباس رنجبر ندیدیم و در بسیاری از حوزه‌ها او برنامه‌ای نیز برای آینده تبریز ندارد. او به‌واقع بر این شهر قفل زده است.

سخنگوی شورای شهر تبریز تصریح کرد: شهردار تبریز در مواجهه با انتقادات شورا از مسایل مختلف، عنوان کرد استیضاحم کنید و این یعنی “همینه که هست‌” و بنده نمی‌خواهم در برابر سوالات و نقدها پاسخگو باشم. چنین روحیه‌ای به‌نفع تبریز نیست.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهری در خواب است و انگار نه انگار که در این شهر شهردار تغییر یافته است، بیان داشت: وضعیت معابر و خدمات را نیز مردم می‌بینند و نیازی به گفتن نیست. رسیدگی به ورودی شهرها و مبلمان شهری نیز جزو اقدامات کوتاه‌مدت است و نیازی به اتلاف وقت ندارد اما همین کارهای دم‌دستی را نیز شهردار پیش نمی‌برد.

بجانی در پایان خاطرنشان ساخت: بنده در خصوص عملکرد شهردار تبریز حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. شهردار تبریز صرفا دنبال تقابل با شوراست و با چنین رویه‌ای سایر شهرها روز به روز پیشرفت می‌کنند و تبریز در بهترین حالت درجا خواهد زد‌.

انتهای یپام /