پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه‌سی
پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه‌سی
شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار امروز در چهل و پنجمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۱۰ برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه با هدف احیای بافت تاریخی شهر و مناسب‌سازی محل برای شهروندان در مساحت ۲۲۰۰ مترمربع با اعتباری ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گفته هوشیار، تسریع در اجرای پروژه و جداره سازی مغازه‌های اصناف و کسبه مورد تاکید شهرداری تبریز است.

وی همچنین در این بازدید ضمن اشاره به تسریع سنگفرش حیدر تکیه سی بر تملک و احیای مسیر چاپارباشی تاکید کرد.

شهردار تبریز در بازدید دیگری در جریان آخرین وضعیت پروژه اسد گولی قرار گرفت.

هوشیار خاطرنشان کرد: فونداسیون بلوک یک در دست اجرا بوده و بلوک دوم نیز در مرحله اسکلت بندی است که تا پایان بهمن ماه اسکلت بندی ۲ بلوک به اتمام می رسد.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به سمت خیابان ۴۵ متری انقلاب ( منبع به انقلاب)نیز توسط منطقه ۲ در حال اجراست اضافه کرد: عملیات تملک فاز نخست این پروژه ۷۵۰ متری آغاز شده است.

شهردار تبریز در این باره تشریح کرد: ۶۴ ملک در فاز اول مفتح وجود دارد  که تا کنون ۸ ملک آن به طور کامل تملک و تخریب شده و ۱۱ملک نیز در وضعیت توافق پنجاه درصدی است.

وی گفت: برای ۱۰ ملک دیگر این مسیر نیز توافق بدون پرداخت صورت گرفته است.

هوشیار در ادامه بازدید های خود از پروژه های اجرایی در سطح منطقه ۱۰ بر اهمیت و نقش پروژه مقبره الشعرا در توسعه گردشگری تبریز پرداخت و گفت: در راستای حفظ و پاسداری از فرهنگ و هنر کهن شهر تبریز این پروژه نیز با توجه به تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز مبنی بر تسریع در تکمیل صحن ضلع جنوبی آن برای استفاده شهروندان با سرعت در حال اجرا است.

انتهای پیام /