فعالیت مدارس آذربایجان‌شرقی در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟
فعالیت مدارس آذربایجان‌شرقی در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟
آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی فعالیت مدارس در رنگ‌بندی جدید کرونایی را در استان اعلام کرد.

به گزارش شمس، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان از فردا شنبه ۷ اسفند تا پایان هفته بر اساس رنگ بندی ذیل همانند هفته گذشته بدین شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه رنگ بندیهای کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

 در وضعیت قرمز  فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری بصورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

 در وضعیت نارنجی زرد آبی  فعالیت های آموزشی و پرورشی همه  مدارس شهری و روستایی در تمام دوره های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵درصد دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی بصورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولان ذیربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می شود.

فعالیت کانونهای فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم
کلاسهای کارگاهی ( دروس عملی ) رشته های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس،  در تمام وضعیت های کرونایی و تمام مناطق استان بصورت حضوری خواهد بود.

مدیران  مدارس فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابه‌جایی در شیفت مربوطه پیگیریکنند.

رنگ بندی کرونایی شهرستانها براساس اعلام مرکز بهداشت آذربایجان شرقی:

قرمز:

اهر- بناب- جلفا- سراب- شبستر- مرند- عجب شیر- مراغه- میانه- هریس

نارنجی:

تبریز- اسکو- آذرشهر- هوراند- ملکان

زرد:

خداآفرین – هشترود- بستان آباد- چاراویماق- کلیبر- ورزقان

انتهای پیام/