برای برگزاری یک مهر باشکوه آماده هستیم
برای برگزاری یک مهر باشکوه آماده هستیم
سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به آمادگی استان برای بازگشایی مدارس، به برگزاری یک مهری باشکوه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، «فرهاد فرهودی» در مراسم رژه کاروان تجهیزات مدارس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز شاهد بزرگترین رژه تجهیزات در سال‌های بعد از انقلاب هستیم، اظهار کرد: این کاروان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بین ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان‌شرقی پخش خواهد شد.

وی افزود: برای یک مهری باشکوه و با نشاط برای دانش آموزان و مردم استان، آماده هستیم و بنابراین این اتفاق بدون تلاش و کوشش های شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اتفاق نمی افتاد.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: انشاالله، امسال با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان، سخت ترین یک مهر وزارت آموزش و پرورش را به باشکوه ترین بازگشایی وزارت تبدیل خواهد شد چرا که بعد از ۲ سال آموزش مجازی به علت بیماری کرونا، این اولین یک مهری است که با بازگشایی حضوری همراه خواهد بود. ولی آماده ایم که باشکوه ترین یک مهر را به جامعه فرهنگی و دانش آموزی تحویل دهیم.

وی خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری یک مهر باشکوه با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی که تحریم های ظالمانه باعث آن شده، آماده است و اراده ما و اراده مدیران استانی قوی است و هیچ مشکلی نمی تواند ما خادمان ملت را دچار ناامیدی کند و تلاشمان این است که ملت بزرگ ایران یک مهر باشکوهی را جشن بگیرند.

انتهای پیام /