عدالت آموزشی، حق مسلم دانش‌آموزان است
عدالت آموزشی، حق مسلم دانش‌آموزان است
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت وجود عدالت آموزشی، آن را حق مسلم دانش‌آموزان دانست.

به گزارش خبرنگار شمس، «علیرضا صیادی» در مراسم رژه کاروان تجهیزات مدارس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز برای دانش آموزان آذربایجان‌شرقی روز خوب و ارزشمندی است، گفت: این برنامه ارزشمند، یک پیام اساسی دارد که آن عدالت آموزشی است.

وی افزود: عدالت آموزشی یکی از دغدغه های اصلی مسئولین جمهوری اسلامی است و ما لا به لای فرمایشات مقام معظم رهبری نیز می بینیم که این بزرگوار به مسائل و عدالت آموزشی آموزش و پرورش، عنایت ویژه داشته و دغدغه خاطر دارند که در جای جای ایران اسلامی، دانش آموزان این مملکت در هر نقطه و هر شهر و روستا که قرار دارند، از یک عدالت آموزشی اعم از فضاهای فیزیکی، تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی و تخصیص معلم و سایر مولفه های آموزشی مطلوب، برخوردار باشند.

وی ادامه داد: امروزه وجود اینگونه مطالب در فرمایشات مقام معظم رهبری، نشان دهنده این است که حتما فاصله ای وجود دارد که این مقام بزرگوار، به عدالت آموزشی تاکید دارند و به امر عدالت آموزشی در متن سند تحول بنیادین نیز تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: با این شواهد و تاکیدات، عدالت آموزشی، اولین حق و حقوق دانش آموزان است و در این راستا از تلاش های اداره کل نوسازی و همکارانم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی کمال تشکر را دارم. خوشبختانه هیچ تفاوتی در عدالت آموزشی و برنامه های آموزشی نداریم و یک اتفاق نظر کاملا منطبق بین اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برقرار است تا بتوانیم در اقصی نقاط استان مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی را با همراهی یکدیگر و جلب توجه آحاد مردم به ویژه مسئولین مختلف استانی، بتوانیم امکانات و نیازهای اساسی را به صورت تخصصی تبیین کرده و نیازهایمان را به صورت واقعی بیان کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: حرکت امروز، یکی از مولفه های مهم اجرای عدالت آموزشی است و این عدالت آموزشی، حق مسلم دانش آموزان مناطق مختلف استان است.

انتهای پیام /