آل هاشم در میان دختران دانش آموز تبریزی: سطح علمی، دینی و سیاسی خود را بالا ببرید + تصاویر
آل هاشم در میان دختران دانش آموز تبریزی: سطح علمی، دینی و سیاسی خود را بالا ببرید + تصاویر
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد.

به گزارش شمس، سیدمحمدعلی آل هاشم  که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد امروز با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفت‌وگو نشست.

وی با یادآوری طنین انداز شدن زنگ نماز در مدارس همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: معلمان و دانش اموزان باید در هر لحظه به فکر تعالی و یادگیری باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قدرت هر کشور وابسته به علم آن کشور است و علت دشمنی کشورهای غربی با ما پیشرفت های علمی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما استقلال و پیشرفت کشور است ، رمز موفقیت را ارتقا سطح علمی و اعتقادی دانش آموزان برشمرد.

آل هاشم ادامه داد: دانش آموزان ما در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری و اجتماعی بعنوان سرمایه ها و نخبه های کشور هستند و باید با مطالعه و آگاهی اجازه ندهیم از احساسات پاک دختران سرزمینمان سو استفاده شود.

امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه خانواده ها به امر تعلیم و تحصیل دانش آموزان ، گفت: ارتباط اولیا با مدارس و هماهنگی و همکاری ایشان  قوی تر باشد.

بر اساس این گزارش، آل هاشم در این دیدار با دانش آموزان و معلمان این دبیرستان گفت و گو کرد.

آموزش غیر حضوری اهمیت و جایگاه معلمان را نشان داد/  پرچم شرف و عزت ایران اسلامی همیشه برافراشته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی  نیز در این دیدار گفت: ایام کرونا و آموزش مجازی اهمیت و جایگاه معلم را نشان داد که هیچ فناوری و روشی توان پرکردن این جایگاه را ندارد.

علیرضا صیادی خاطر نشان کرد: پرچم شرف و عزت ایران اسلامی همیشه برافراشته است و حس میهن دوستی و نوع دوستی با تبیین وقایع درست باید مورد تاکید معلمان برای دانش اموزان باشد.

وی بر ضرورت آشنایی کامل معلمان و کادر مدارس با سند تحول بنیادین تاکید کرد و خاطرنشان شد: تمامی ساحت های تعلیم و تربیتی در همه ی رشته های تحصیلی و دروس از طرف معلمان در مدارس عملی شود.

در این گفتگو معلمان مدرسه نظرات و دغدغه های خود را با مدیرکل مطرح کردند.

انتهای پیام/