ظرفیت ساخت ۱۶ هزار مسکن جدید در شهر جدید سهند/ ۵ هزار واحد مسکونی درحال احداث است
ظرفیت ساخت ۱۶ هزار مسکن جدید در شهر جدید سهند/ ۵ هزار واحد مسکونی درحال احداث است
مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به اینکه شهر جدید سهند توانایی احداث ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد را دارد گفت: بیش از ۲۰۰۰ مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در سهند ساخته می شود.

به گزارش شمس، «عباس مصطفوی» در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهر جدید سهند توانایی احداث ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد را دارد اظهار داشت: بیش از ۲۰۰۰ مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در سهند ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار ۱۰۰۰ واحد آن انتخاب شده است، افزود: این مجموعه در حال تجهیز کارگاه است و بقیه به تدریج مراحل مناقصه اجرا شده و پیمانکار به زودی پس از انتخاب آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شهر جدید سهند گفت: ۱۰۰۰ واحد دیگر هم برای فرهنگیان کلنگ‌زنی شده است که با توجه به ظرفیت موجود، قرار است ۱۰۰۰ واحد جدید به این ظرفیت اضافه شود.

وی قیمت احداث هر متر مربع در طرح اقدام ملی مسکن را بین ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ابراز داشت: تلاش می‌کنیم قیمت تمام شده را به حداقل برسانیم تا مسکن ارزان‌تر به دست متقاضیان برسد.

مصطفوی ادامه داد: وزارت دفاع هم برای احداث ۹۰۰ واحد با تعهد ساخت، زمین واگذار خواهیم کرد و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

وی گفت: اکنون تقریبا ۵۰۰۰ واحد در دست احداث است که به شرط وجود متقاضی، تا ظرفیت ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد توان و ظرفیت لازم در سهند وجود دارد.

انتهای پیام/