حاشیه‌سازی استاندار آذربایجان‌شرقی با جملاتِ ماندگار / همه‌جای دنیا را روی نقشه نشان دهید!
حاشیه‌سازی استاندار آذربایجان‌شرقی با جملاتِ ماندگار / همه‌جای دنیا را روی نقشه نشان دهید!
برخی مسئولان اگر در مورد حوادث اخیر و گرانی‌های بعد از آن اظهار نظر نکنند، بزرگ‌ترین خدمت را به انقلاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار شمس، محمدرضا پورمحمدی که روز یکشنبه در همایش تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت سخن می‌گفت، با اشاره به حوادث اخیر در اظهار نظری عجیب عنوان کرد: “گرانی در همه جای دنیا هست و باید تلاش کنیم بر مشکلات فایق آییم!”

استاندار آذربایجان‌شرقی درحالی مهر تاییدی بر گرانی‌های اخیر زد که یک روز قبل آن در جلسه‌ی کمیسیون تنظیم بازار به مردم اطمینان داده بود قیمت هیچ کالایی افزایش نخواهد یافت.

چند ساعت از سخنان اخیر استاندار می‌گذرد اما حواشی صحبت‌های این مقام اجرایی در فضای مجازی همچنان پابرجاست، برخلاف وعده‌ی پورمحمدی قیمت کالاهای مورد نیاز مردم افزایش یافته و آنان گرانی بعد از افزایش قیمت بنزین را در خریدهای روزمره‌شان لمس می‌کنند اما این پایانِ کار نیست.

بدتر از گرانی، توجیهِ گرانی است که مردم را آزار می‌دهد و آنان از یک سو با استانداری مواجه‌اند که حقیقت را با وعده‌ کتمان می‌کند و از طرفی دیگر در تحلیل “گرانی در همه جای دنیا هست” درمانده‌اند!

از آنجا که پورمحمدی بیش از آنکه مدیرِ سیاسی و اجرایی باشد، شخصیتی علمی و فرهنگی است، از او انتظار می‌رود با دودوتا چهارتا برای آذربایجانی‌ها تشریح کند گرانی دقیقاً در کجای دنیا هست که همه‌ی آن را شامل می‌شود و آیا این ادعا می‌تواند مردم را در برابر محصولِ بی‌تدبیری و عدم نظارت مسئولان اقناع کند؟

شاید بهتر بود شورای عالی امنیت ملی به‌جای قطع اینترنت، برخی مسئولان را ممنوع‌السخن کند تا با اظهاراتِ اتوبوسی و تحلیل‌های خیابانی بیش از این نمک بر روی زخم مردم نپاشند!

انتهای پیام/