هیچ مدیرکل یا فرمانداری منتظر دستور تهران نماند
هیچ مدیرکل یا فرمانداری منتظر دستور تهران نماند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش خواهیم کرد تا راهی که برادرمان آقای خرّم آغاز کرده بودند را با همان رویه و حتی شدت بیشتری پیش ببریم تا شرمنده خانواده شهدا و مردم آذربایجان نشویم.

به گزارش شمس؛ مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در آئین معارفه‌ خود اظهار کرد: خوشا به حال سردار خرّم که با دستی پر رفت و این چنین عزتمندانه رفت وکارنامه‌ای درخشان در جای جای کشور به جا گذاشت.وظیفه خودم می‌دانم که سر تعظیم فرود بیاورم در مقابل خانواده سردار خرّم و تلاش خواهم کرد راهایشان را ادامه دهم.

وی ادامه داد: وقتی موضوع استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح شد از خود امام رضا(ع) اجازه گرفته و با عشق به مردم آذربایجان آمدم. زیرا آذربایجانبه نقل از رهبر انقلاب سر ایران است و بزرگترین سرمایه من دعای خیری است که شما خواهید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بزرگترین افتخار من این است که فرزند یک کارگر هستم و از طبقه‌ای بالا آمده‌ایم که درد کشیده‌ایم. باور قلبی من ایناست که کار نشد ندارد و اگر مدیرکلی، فرمانداری یا مسئولی منتظر تصمیم تهران باشد، کارش خطاست.

وی با اشاره به اینکه این استان همیشه به اولین‌ها مشهور بوده است خطر نشان کرد: جای جای آذربایجان شرقی پتانسیل است. از این پس تلاش خواهیم کرد تا راهی که برادرمان آقای خرّم آغاز کرده بودند را با همان رویه و حتی شدت بیشتری پیش ببریم تا شرمنده خانواده شهدا و مردم آذربایجان نشویم.

وی افزود: فرصت کم است و انتظارات به حق مردم زیاد است وبه همین دلیل با تلاش و همکاری می‌توان پیشرفت استان را رقم زد.

رحمتی تصریح کرد: از دولت و وزیر کشور هم تشکر می‌کنم که به یک جوان دیگر اعتماد کردند و از امام جمعه تبریز هم که بار دیگر به من دلگرمی دادند،تشکر می‌کنم. کمبودات را به من منتقل کردند و مانند آقای خرّم پیگیر حل مشکلات استان خواهیم بود.