جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران شدت گرفته است
جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران شدت گرفته است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: جنگ روانی دشمنان علیه ملت غیور و بیدار ایران اسلامی طی ماه‌های اخیر شدت گرفته است.

به گزارش شمس، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان فراجای آذربایجان شرقی به مناسبت هفته انتظامی، افزود: با توجه به شدت گیری جنگ روانی دشمن و مزدورانش علیه ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت ها نیز بسیار سنگین تر شده است.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی ما مسئولیت داریم تا با تمام قوا در برابر کینه‌توزی‌ها و دسیسه های دشمن ایستادگی کنیم و مسئولیت خود در قبال ملت عزیزمان را به جای آوریم.

بابازاده، فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره اغتشاشات و علل و عوامل آن را بسیار مهم و ارزشمند خواند و ادامه داد: این سخنان رهبر فرزانه، اوج احساس مسئولیت و دردمندی فرماندهی کل قوا در خصوص لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ ویژه نیروهای مسلح را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در پی این فرمایشات گهربار بر ما نیز واجب شد تا از مجموعه شریف نیروی انتظامی که با وجود ظلم‌هایی که بر این مجموعه شریف صورت گرفت و تلاش‌های گسترده‌ای در مسیر حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی انجام دادند، قدردانی کنیم.

بابازاده، نقش فراجا در تامین امنیت و آرامش در جامعه را بی بدیل خواند و بر حمایت از این نیروی خدوم و مردمی تاکید کرد.

انتهای پیام/