صبر حداکثری در اغتشاشات سرلوحه فراجا است
صبر حداکثری در اغتشاشات سرلوحه فراجا است
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: صبر حداکثری و رفتار مدبرانه در جریان اغتشاشات سرلوحه اقدامات فراجا است.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی روز دوشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان، افزود: با وجود ناملایمات و ظلم‌های صورت‌ گرفته علیه مجموعه فراجا، این نیرو در وقایع اخیر صبر حداکثری همراه با طمئنینه و تدبیر را در سرلوحه اقدامات خود قرار داد و با تلاش و فداکاری‌های انجام‌ شده، امروز امنیت در سطح استان به صورت کامل برقرار است.

وی با قدردانی از بسیجیان فداکار آذربایجان شرقی و تبریز که در این اتفاقات حامی و یاور مجموعه فراجا بودند، افزود: در این میان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های برادران عزیزم در ارتش و سپاه که در این روزها حامی دلسوزی برای فراجا بودند، قابل ستایش است.

عبدی با بیان اینکه فریب‌خوردگان وقایع اخیر قربانیان جنگ شناختی هستند که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن، ارزش‌ها و اعتقادات مقدس خود را فراموش کرده و دچار بی‌هویتی شده‌اند، یادآور شد: اما با این وجود و در این عرصه حساس و مهم ما تلاشگران شریفی داریم که با تمام توان گام در میدان گذاشته‌اند و به نبرد با دشمن مکار می‌پردازند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم پیوسته در مسیر پاک این انقلاب با انواع روش‌ها و دسیسه ها سنگ‌اندازی کردند، اما به لطف خداوند و با تدابیر ناخدای انقلاب، این کشتی در دریای متلاطم به درستی هدایت شد و در مسیر پیشرفت گام برداشت.

عبدی با بیان اینکه بیانات اخیر فرمانده کل قوا دست نوازشی بر سر همه نیروهای مسلح بود، گفت: ایشان به درستی دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و ریاکار را در پشت پرده اتفاقات اخیر کشور اعلام داشتند.

وی اضافه کرد: دشمن امروز راهبرد جدیدی به کار گرفته که عبارت است از تحریم ظالمانه و عملیات روانی و جنگ ترکیبی که هدف این راهبرد ایجاد شکاف میان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشورمان است که به لطف خدا امروز شاهد شکست دشمن در این میدان نیز هستیم.

فرمانده فراجای آذربایجان شرقی افزود: فریب‌خوردگان اتفاقات اخیر و مزدوران داخلی ایادی اسکبار به هیچ عنوان به اهداف و مقاصد شوم خود در ایران اسلامی دست نخواهند یافت.

 

انتهای پیام/