ثبت‌نام بیش از ۱۵۳۰۰ خودروی عمومی در طرح گازسوز کردن خودرو در استان
ثبت‌نام بیش از ۱۵۳۰۰ خودروی عمومی در طرح گازسوز کردن خودرو در استان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام خبر ثبت نام بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ خودروی عمومی باری و مسافری در طرح گازسوز کردن خودرو در منطقه آذربایجان شرقی از تداوم اجرای این طرح در استان خبر داد.

به گزارش شمس، علی روح‌اللهی در این باره گفت: با تلاش مستمر و انجام اطلاع‌رسانی‌های لازم از زمان اجرای طرح یاد شده (خرداد ماه ۱۳۹۹ تا کنون)، این مقدار خودروی مسافری و باری در استان جهت بهره‌مندی از مزایای طرح یاد شده ثبت‌نام کرده‌اند.

روح‌اللهی با بیان مزایای اجرای این طرح افزود: با توجه به وجود منابع سرشار و عظیم گاز طبیعی در کشور، رشد و توسعه صنعت سوخت پاک علاوه بر کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین و توزیع سوخت مایع، شکوفایی اقتصادی استان را نیز در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از کل خودروهای ثبت‌نام شده در این منطقه، بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی عمومی در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل به سی‌ان‌جی را به انجام رسانده‌اند و مابقی خودروهای ثبت‌نام شده که مجاز به بهره‌مندی از این طرح هستند نیز در نوبت تبدیل رایگان قرار دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: مالکین خودروهای عمومی در استان آذربایجان شرقی که تاکنون موفق به ثبت‌نام و دریافت نوبت دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروی خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند و از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۱۴ کارگاه مجاز در اجرای طرح مذکور در سطح استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی و شهرداری‌ها، از ۳۴۸ جایگاه عرضه سوخت استان، تعداد ۱۷۴ باب مربوط به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی است.

انتهای پیام/