تبریز میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی طلا و جواهر، قهوه و خودرو
تبریز میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی طلا و جواهر، قهوه و خودرو
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی طلا و جواهر، قوه و چای و خودرو خبر داد.

به گزارش شمس، حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد ۶ ماهه اول سال، اظهار کرد: نمایشگاه‌های زیادی برگزار شده است که به لطف خدا در سطح عالی برگزار شده است به طوریکه می‌توان گفت که از لحاظ کیفیت و افزایش بازدیدکنندگان با افزایش روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه ۲۴ نمایشگاه در ۶ ماهه اول سال جاری برگزار شده است، گفت: نمایشگاه تهران در این ۶ ماه هنوز به برگزاری ۲۰ نمایشگاه نرسیده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خاطرنشان کرد: ۳۴ نمایشگاه دیگر هم تا اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد که تمام مجوزها توسط کارگروه‌ توسعه صنایع غیرنفتی صادر شده است.

نمایشگاه کتاب نیمه دوم آبان

وی با اشاره بر اینکه نیمه دوم آبان ماه نیز نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه مطبوعات نیز با تمام پیگیری مسوولان مرتبط در کنار نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

ماهوتی ادامه داد: سالن‌های امیرکبیر، پروین، شهریار و آذربایجان از جمله سالن‌های میزبان نمایشگاه کتاب خواهد بود.

وی گفت: نمایشگاه رینوتکس نیز با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و مجموعه ربع رشیدی در آذرماه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی قهوه و چای

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز یادآور شد: نخستین نمایشگاه قهوه و چای نیز امسال در سطح بالا و به حالت بین‌المللی در تبریز (۲۵ تا ۲۸ آبان ماه) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف قهوه در استان و کشور بالا رفته است و یک حالت سرخودی در واردات آن ایجاد شده است از این‌رو لازم دانستیم تا چنین نمایشگاهی را با همکاری سایر استان‌ها و همچنین کشورهای دیگر اعم از ترکیه برگزار کنیم.

ماهوتی گفت: در این نمایشگاه فروشندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان به حالت اتحاد درآمده و یک سرو سامان حسابی به این مقوله داده می‌شود.

وی با قدردانی از مسوولان استان در حمایت از نمایشگاه‌ها و پیگیری مسائل نمایشگاه، گفت: این حمایت و همدلی در ین مسوولان استان در برگزاری از نمایشگاه‌ها را در سایر استان نمی‎‌بینیم.

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در تبریز

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز یادآور شد: نمایشگاه طلا و جواهر نیز در آبان ماه به صورت بین‌المللی (با حضور ترکیه و ایتالیا) در تبریز برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز

وی افزود: نمایشگاه خودرو نیز از ۱۹ مهر در تبریز برگزار خواهد شد که غالبا خودروهای ایرانی و تعدادی خودروهای خارجی برگزار خواهد شد.

ماهوتی با اشاره بر اینکه بازسازی خیابان و جاده نمایشگاه بین‌المللی تبریز صورت گرفته است، گفت: به طور کامل نوسازی و تعمیرات خیابان‌ها، بازسازی سالن‌ها، شستشوی سالن‌ها انجام گرفته است؛ سرامیک کف نمایشگاه خریداری شده است فقط در حال حاضر مشکل نداشتن کارگر و سرامیک‌کار داریم.

وی گفت: تمامی بنرهای مزین به شعار سال باید در صنعت و تجارت دیده شود نه صرفا روی کلید واژه سخنرانی مسوولان قرار گیرد.

پایان پیام/