۲۲ تیر، تبریز میزبان بزرگترین نمایشگاه کیف و کفش/ تبریز پیشگام نمایشگاه‌های کیفی
۲۲ تیر، تبریز میزبان بزرگترین نمایشگاه کیف و کفش/ تبریز پیشگام نمایشگاه‌های کیفی
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، حبیب ماهوتی، امروز در نشست خبری با اشاره به جایگاه نمایشگاه بین المللی تبریز در کشور گفت: با اینکه این نمایشگاه دومین نمایشگاه کشور بعد از تهران است اما تعداد نمایشگاه های برگزار شده و کاربردی بودن آن بیشتر از تهران است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ حدود۷۲ نمایشگاه برگزار میکنیم و تا کنون نیز حدود ۲۸ نمایشگاه برگزار شده یا در حال برگزاری است ولی در تهران ۲۴ نمایشگاه برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی تبریز در زمینه برگزاری نمایشگاه های کیفی پیشگام است، تاکید کرد: این نمایشگاه برخلاف برخی نمایشگاه های تهران فرمایشی نیست و با توجه به حل برخی کارشکنی ها و موانع در حال انجام تغییرات و بهسازی هستیم.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به رضایتمندی بالای شرکت کنندگان در نمایشگاه تصریح کرد: تعداد قراردادهای منعقد در نمایشگاه بالا بوده و برخی انتقادها از نظر گرم بودن هوا را تایید میکنیم و سیستم های سرمایشی نیز قدیمی هستند که در حال بازسازی هستیم.

وی همچنین با اشاره به ۳۵ سال فعالیت نمایشگاه بین المللی تبریز ادامه داد: جشن های بزرگی در ۳۵ امین سال تاسیس نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ با رویکرد معرفی بیشتر نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار خواهد شد که نیازمند همراهی رسانه ها در این موضوع هستیم.

ماهوتی با اشاره به برگزاری ۲۴ امین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه از ۲۲ تیرماه به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و هرچند شرکت‌های خارجی در نمایشگاه حضور ندارند اما از چند کشور خارجی نظیر امارات، ترکیه، چین و ایتالیا بازدید ‌کننده خواهیم داشت و نمایندگی برخی شرکتهای خارجی نیز حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از استان‌های مختلف درحدود ۳۰۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند و سعی در انعقاد قرار دادهای بزرگ و فروش های بزرگ داریم.

انتهای پیام/